اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بین تیم‌های دوم و سوم جام جهانی کوچک

داور قمی قاضی مسابقه فوتسال ایران و روسیه شد

داور قمی دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه دارندگان مقام‌های دوم و سوم جام جهانی کوچک را قضاوت می‌کند.

داور قمی قاضی مسابقه فوتسال ایران و روسیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این داور ارزنده فوتسال استان قم حمیدرضا طیب طاهری دارنده مدارک پیشرفته داوری فوتسال است که در سال‌های اخیر به دنبال تلاش و پشتکاری که از خود نشان می‌دهد، موفق شده است تا مدارج ترقی در داوری این رشته پرطرفدار را با موفقیت سپری کند.

طیب طاهری که از داوران جوان و خوش آتیه فوتسال کشورمان محسوب می‌شود و کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز روی این داور با دانش به عنوان یکی از چهره‌های موفق داوری فوتسال حساب ویژه‌ای باز کرده است، با قضاوت در دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه یکی از مهمترین اتفاقات دوران قضاوت فوتسال را در کارنامه فعالیت‌های خود به ثبت خواهد رساند.

این داور فوتسال استان قم امسال در مسابقات فوتسال لیگ برتر و همچنین دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور که با شرکت تیم‌های مدعی در جریان است، یکی از داوران قضاوت‌کننده دیدارهای مهم هر 2 لیگ به شمار می‌رود که از قضا شنبه هفته جاری مسابقه تیم‌های کشاورز نوین و برق شیراز در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ دسته اول را نیز قضاوت کرد.

در حالی که طیب طاهری جزو برترین داوران فوتسال کشورمان به شمار می‌رود، کمیته داوران فدراسیون فوتبال وی را برای قضاوت مسابقه تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان در مقابل تیم ملی روسیه انتخاب کرده است و بر این اساس حمیدرضا طیب طاهری داور جوان فوتسال قم امروز قضاوت‌کننده دیدار این 2 تیم سرشناس فوتسال جهان خواهد بود.

تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه در راه کسب آمادگی لازم برای حضور پرقدرت در مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا و اروپا هم‌اکنون در یزد به سر می‌برند و قرار است دومین بازی تدارکاتی خود را عصر امروز سه‌شنبه دوازدهم آذرماه برگزار کنند.

کمیته داوران اسامی تیم داوری این دیدار را در حالی اعلام کرد که علیرضا سهرابی داور بین‌المللی و مطرح فوتسال کشورمان که در جام جهانی نیز قضاوت کرده را به عنوان داور اول این بازی معرفی کرده است و محمد نصیرلو نیز داور دوم این مسابقه خواهد بود ضمن اینکه کوروش هاشمی و حمیدرضا طیب طاهری نیز تیم داوری این بازی حساس را یاری خواهند کرد.

ایران و روسیه در حالی این بازی را امروز در یزد برگزار می‌کنند که روز دوشنبه یازدهم آذرماه نیز در یزد نخستین بازی تدارکاتی خود را برگزار کردند که طی آن تیم ملی فوتسال کشورمان توانست با نتیجه جالب توجه 6 بر سه حریف خود را شکست بدهد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول