اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در گرو مقابله با قاچاق کالا است

فرماندار ابرکوه گفت: بخشی از تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی در گرو مقابله جدی با پدیده‌های شوم مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز است.

تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در گرو مقابله با قاچاق کالا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده صبح امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز ابرکوه با بیان ‌اینکه به طور قطع این عناصر نابود کننده بنیان‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند، گفت: برخورد با این 2 پدیده شوم یک وظیفه انسانی، ملی و حتی شرعی است و هر نظامی اگر طالب پایداری باشد باید برخورد با این موارد را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: کشورهایی که اخلاق انسانی به صورت جدی در آن‌ها متزلزل شده است و در آنجا واژه‌ای به نام اخلاق بی‌معنا شده و سود مادی بالاترین ارزش‌های آنان است، با تولید مواد مخدر صنعتی، سونامی‌وار کشورهای دیگر را مورد تهاجم قرار داده‌اند.

فرماندار ابرکوه ادامه داد: قاچاق کالا و ارز ابزاری در دست استعمارگران در راستای حمله به ساختارهای مختلف یک کشور است.

برزگرزاده یادآور شد: علاوه بر اینکه باید با این 2 پدیده شوم مقابله شود، فرهنگ‌سازی نیز یکی از اصلی‌ترین راهکارها در این زمینه است که به عنوان یک پشتوانه جدی مردمی برای دستگاه‌های مقابله کننده کاربرد دارد.

این مسئول ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند که با این روش‌ها به اهداف شوم خود دست پیدا کنند که در مورد کشور ما هدف آنان از بین بردن ارزش‌های دینی و ملی است و به همین دلیل باید برای آگاه سازی مردم از این نقشه‌ها تلاش کرد.

وی افزود: اگر در این مورد تلاش نشود، بهترین شیوه را در تهاجم به خود، به دشمن داده‌ایم.

برزگرزاده یادآور شد: جمهوری اسلامی به واسطه همین مسائل و حفظ و صیانت از کشور اسلامی ایران از ابتدا استراتژی خود را مبارزه با تولید و عرضه مواد مخدر قرار داده است.

وی افزود: همگی باید تلاش کنیم که در سالی که به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامیده شده است با مقابله با این پدیده‌های شوم که هم منشا سیاسی دارد و هم ضربه زننده به اقتصاد است، شعار امسال را تحقق بخشیم.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول