اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دیدارهای هفته دوم

هما در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم صدرنشین شد

تیم فوتبال هما با کسب دومین پیروزی متوالی خود به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم صعود کرد.

هما در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که امسال هشت تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم حضور دارند بازی‌های این تیم‌ها به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد و سرانجام تیم قهرمان به عنوان نماینده فوتبال قم به رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان معرفی خواهد شد.

در دومین هفته این دوره از مسابقات که شنبه شب برگزار شد، تیم فوتبال هما که در سال 1390 قهرمان این رقابت‌ها شده است توانست دومین پیروزی متوالی خود را کسب کرده و بدین ترتیب به صدر جدول رده‌بندی برود، هر چند یک تیم دیگر نیز در تعقیب و هم امتیاز با آنها در مکان دوم است.

فوتبالیست‌های تیم هما در دومین هفته این رقابت‌ها به مصاف تیم عقاب پردیسان رفتند و با نتیجه پر گل چهار بر یک به پیروزی رسیدند تا بدین ترتیب دومین پیروزی متوالی را در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم به دست آورده و به لطف تفاضل گل به اضافه هفت خود صدرنشین شوند.

در دیگر دیدارهای هفته دوم از دور رفت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم، جدی‌ترین تعقیب‌کننده تیم هما یعنی تیم اتحاد شادقلی به مصاف تیم استقلال رفت و در پایان دیداری که چهار گل داشت با حساب سه بر یک پیروز شد تا با شش امتیاز و تفاضل گل به اضافه چهار در مکان دوم جدول قرار بگیرد.

سومین مسابقه هفته دوم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز دیداری جذاب و پرگل بود، مسابقه‌ای که بین تیم‌های انصار و آبادگران به انجام رسید و طی آن آبادگران با چهار گل حریف خود را در هم کوبیده و چهار امتیازی شدند.

در آخرین دیدار از هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم تیم هما فوتبال پیمان و سفیر گفتمان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با سه گل به سود تیم فوتبال سفیر گفتمان پایان یافت و بدین ترتیب این تیم نیز در جدول رده‌بندی به نخستین پیروزی خود دست یافت.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم هم اکنون تیم‌های هما و اتحاد شادقلی با شش امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم هستند در حالی که تیم‌های آبادگران و سفیر گفتمان نیز با چهار امتیاز سوم و چهارم هستند.

همچنین تیم انصار با سه امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم ایستاده و نکته جالب اینکه تیم‌های استقلال، عقاب پردیسان و پیمان تا پایان هفته دوم بدون کسب امتیاز در رده‌های ششم تا هشتم جای گرفته‌اند.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول