اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان معرفی شد

پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی استان اصفهان در محل سالن همایش دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مهاجر برگزار و قدرت‌الله قاسمی به عنوان رئیس این سازمان معرفی شد.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مراسم آیین تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی با حضور مدیران ارشد جهاد کشاورزی استان، معاون عمرانی استانداری اصفهان، معاونان وزیر جهاد کشاورزی و نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات محمد نصراصفهانی، رئیس اسبق سازمان جهاد کشاورزی و معرفی قدرت‌الله قاسمی به عنوان رئیس سازمان، جمعی از مسئولان استانی و معاونان وزیر جهاد کشاورزی به ایراد سخنرانی و بیان مشکلات بخش کشاورزی پرداختند.

در این مراسم احمد صفی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی با بیان اینکه بروز خشکسالی در 6 سال اخیر شرایط را برای بخش کشاورزی به مراتب سخت‌تر از گذشته کرده است از زحمات رئیس اسبق جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر کرد.

نماینده تشکل‌های کشاورزی استان اصفهان نیز از با توجه به شرایط وجود در استان در بخش کشاورزی خواهشمند توجه ویژه مسئولان استانی و وزیر جهاد کشاورزی شد و اظهار کرد: اعتبارات موجود در بخش کشاورزی کافی نبوده و باید راه‌حلی برای رفع مشکلات مالی در بخش کشاورزی در نظر از سوی مسئولان ارائه شود.

نماینده کشاورزان استان اصفهان در این مراسم بیان کرد: کشاورزان اصفهانی توانایی بالایی در تولیدات بیولوژیک داشته و نیازمند حمایت مسئولین هستند که امیدواریم رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از کشاورزان به دلیل مشکلات متعدد در زمینه‌های مالی توانایی ادامه کار و امرار معاش نداشته و به شغل‌های کاذب برای گذران زندگی روی آورده‌اند.

محمودی تصریح کرد: از مسئولان استانی، نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی خواهشمندیم به بررسی ریشه‌ای این مسائل پرداخته و از نابودی کشاورزی در شهرستان‌ها جلوگیری کنند.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از سوی وزیر جهاد کشاورزی کشور و استانداری اصفهان و جوایزی به رسم یادبود از زحمات محمد نصر اصفهانی، رئیس اسبق جهاد کشاورزی اصفهان، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/63015/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول