اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

نامه شهردار گرگان به وزارت کشور نرسیده است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان از عدم ارائه نامه شهردار منتخب از سوی شورا به وزارت کشور خبر داد و بیان داشت: نامه شهردار منتخب گرگان هنوز به دفتر وزیر کشور نرسیده است.

نامه شهردار گرگان به وزارت کشور نرسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی امشب در سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان از انتصاب و معرفی یک‎هزار و 220 شهردار در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: عدم معرفی شهردار منتخب گرگان، افکار عمومی را خسته کرده است و بیش از این نمی‎توان به این رویه ادامه داد.

وی شورای دوره چهارم را متهم به ناکارآمدی کرد و افزود: تقریبا سال اجرایی شورا از دست رفته است، شورا و شهرداری باید در تنظیم بودجه نقش داشته باشد اما بلاتکلیفی موضوع شهردار یک آسیب تلقی می‎شود.

این عضو شورا با بیان اینکه شورای اسلامی شهر گرگان به اندازه کافی در تعیین شهردار جدید وقت گذاشته است، با ارائه پیشنهادی از همکاران خود خواست تا از وجود جمعی از فرهیختگان برای انتخاب و جمع‎بندی موضوع شهردار گرگان کمک گرفته شود.

چراغعلی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر یک نهاد مشورتی است لذا باید از خرد جمعی بهره بگیرد تا از این بن‎بست خارج شود.

وی در کمال ناباوری اعضای شورای اسلامی شهر گرگان از عدم ارائه نامه شهردار منتخب از سوی شورا به وزارت کشور خبر داد و بیان داشت: نامه شهردار منتخب گرگان هنوز به دفتر وزیر کشور نرسیده است.

این عضو شورا با بیان اینکه شورا باید تمام کارهای خود را تعطیل و به موضوع انتخاب شهردار رسیدگی و تصمیم‎گیری کند، گفت: باید هرچه زودتر نسبت به معرفی شهردار اقدامات لازم صورت بگیرد.

تکذیب سخنان چراغعلی توسط رئیس شورا/ وضعیت شهردار منتخب از طریق قانون پیگیری می‎شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه سخنان چراغعلی را تکذیب کرد و گفت: اینکه هنوز نامه به وزارت کشور نرسیده و عدم جواب وزیر به پای ناکارآمدی شورا نوشته می‎شود کاملا اشتباه است چراکه کمیسیون‎های مختلف شورا وقت زیادی در این زمینه گذاشتند تا جواب قانع‎کننده‎ای دریافت کنند.

ناصر گرزین تلاش شورائیان و سرپرست شهرداری گرگان را در پیگیری امورات شهری مثبت خواند و اظهار داشت: با اقدامات انجام شده از سوی همکاران کارها به خوبی پیش می‎رود و کار بر روی زمین نمانده است.

وی با بیان اینکه برای پیگیری وضعیت شهردار منتخب حداقل 10 بار خود و برخی از همکاران به تهران سفر کرده‎اند، یادآور شد: این بی‎انصافی است که یک طرفه تصمیم‎گیری و انگشت اتهام به سمت فعالیت شورا گرفته شود در حالیکه ما تمام اقدامات را انجام داده‎ایم و هیچ مشکلی در روند معرفی وجود ندارد و تاکنون منتظر اعلام نهایی وزارت کشور بوده‎ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه شورا وضعیت شهردار منتخب را از طریق مراحل قانونی پیگیری می‎کند، اظهار داشت: اعضای 13 نفره شورا عضو یک خانواده هستند نباید عدم انجام وظیفه یک ارگان به دیگران منتصب شود.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول