اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف عنوان کرد

16 آذر، روز ایستادگی در برابر استکبار و استبداد

فرماندار خوسف گفت: روز 16 آذر روز ایستادگی در برابر استبداد، استکبار، استعمار و هرگونه مداخله خارجی است.

16 آذر، روز ایستادگی در برابر استکبار و استبداد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی فرجامی‌فرد صبح امروز در جمع دانشجویان مرکز آموزش کشاورزی محمدیه، ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: 16 آذر، روز تثبیت استقلال، آزادی و حاکمیت ملی ایران و یادآور مقاومت‌ها، ایثارها و حرکت‌های سرنوشت‌ساز دانشجویان و اساتید در دوران انقلاب اسلامی است.

فرماندار خوسف با اشاره به نقش دانشجویان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: دانشجویان در تحقق انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشتند و پس از آن نیز با حضور گسترده در جبهه‌های حق علیه باطل، حافظ این آب و خاک بودند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمنان ما شیوه جنگ نرم را برای ضربه به نظام و انقلاب در پیش گرفتند و با استفاده از هر روش و ترفندی و با بهره‌گیری از هجمه عظیم تبلیغات رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی قصد آسیب‌رساندن به کشورمان را دارند، به فرموده مقام معظم رهبری، دانشجویان باید به عنوان افسران جنگ نرم، با پیشرفت در زمینه‌های علمی و فناوری و حرکت در مسیر توسعه در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

حفظ رابطه دانشگاه و تولید،لازمه رونق اقتصادی

فرجامی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری سال 92 به سال حماسه سیاسی و اقتصادی توسط مقام عظمای ولایت اظهار داشت: حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری در انتخابات 24 خرداد ماه و مذاکرات هسته‌ای با رهبری داهیانه ایشان و به پشتوانه مردم ایران اسلامی و هوش و ذکاوت مسئولان انقلاب رقم خورد و اکنون نوبت رشد و رونق اقتصادی جامعه است.

وی تصریح کرد: نقش دانشجویان در تحقق شعار حماسه اقتصادی، همانند حماسه سیاسی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

فرماندار خوسف با تأکید بر حفظ همبستگی، وحدت و همدلی بین مسئولان اذعان داشت: برای تحقق حماسه اقتصادی و رونق بخشیدن به تولید ملی نیازمند حفظ رابطه دانشگاه و تولید و  پرورش جوانان کارآفرین هستیم.

انتهای پیام/69020/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول