اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

25 درصد تسهیلات بخش کشاورزی خوسف پرداخت شد

فرماندارخوسف با بیان اینکه 14 جلسه در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان برگزار شده است، گفت: 40 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی اختصاص داده شده که 10 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

25 درصد تسهیلات بخش کشاورزی خوسف پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوسف، مهدی فرجامی‌فرد در نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی خوسف اظهار کرد: مقام معظم رهبری همه ساله حکیمانه و مدبرانه و با آینده‌نگری و پیش‌بینی آینده سال‌ها را نامگذاری می‌کنند که طی پنج سال گذشته محور این نامگذاری‌ها مسائل اقتصادی بوده است.

وی با اشاره به شعار سال اذعان داشت: امسال نیز از جانب مقام عظمای ولایت، سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است که نماد حماسه سیاسی، شرکت در انتخابات خردادماه امسال است.

همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی در انتخابات

فرماندار خوسف تصریح کرد: دشمنان طی سال‌های گذشته از تمامی ترفندها و امکانات موجود برای فاصله انداختن بین مردم و نظام استفاده کرده‌اند که همواره با شکست مواجه شده است و مردم ایران همواره نشان داده‌اند که در صحنه حضور دارند و پشتیبان ولایت و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و آن را در سال گذشته و در حماسه 9 دی و 22 بهمن دوباره به اثبات رساندند.

فرجامی‌فرد متذکر شد: وظیفه ما برگزاری باشکوه انتخابات و دعوت مردم به حضور پای صندوق‌های اخذ رأی است تا زمینه‌ساز حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری باشیم.

وی همچنین خواستار همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری باشکوه انتخابات شد.

خوسف 33 درصد ذخایر معدنی استان را به خود اختصاص داده است

فرماندار خوسف، حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را زمینه‌ساز حماسه اقتصادی دانست و تصریح کرد: از مهم‌ترین کارهای صورت گرفته در این بخش، تشکیل کمیته اشتغال شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت، کارگروه توسعه بخش کشاورزی و توسعه بخش معدن شهرستان است.

فرجامی‌فرد یاد‌آور شد: در سال گذشته 14 جلسه در کارگروه توسعه بخش کشاورزی برگزار شد که حاصل آن تصویب 40 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی بود که 10میلیارد تومان آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: شهرستان خوسف با دارا بودن 33 درصد ذخایر معدنی استان نیز دارای پتانسیل بالایی در بخش معدن است که پیش‌بینی می‌شود با تشکیل ستاد توسعه بخش معدن به اشتغال و درآمدزایی شهرستان در این بخش کمک شود.

انتهای پیام/69017/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول