اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ایجاد بدهی‌های جدید برای شهرداری و دستگاه‌های دولتی پذیرفتنی نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت تعامل در برطرف کردن اختلافات مالی شهرداری‌ها و دستگاه‌های دولتی گفت: ایجاد بدهی‌های جدید برای این نهادها پذیرفتنی نیست.

ایجاد بدهی‌های جدید برای شهرداری و دستگاه‌های دولتی پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد با دستگاه‌های دولتی که به منظور یافتن راه حلی برای اختلافات مالی شهرداری‌ها با نهادهای دولتی برگزار شد اظهار داشت: تمامی نهادهایی که در یک مجموعه کار می‌کنند اجزای یک سیستم هستند و اگر بخشی از این سیستم خوب کار نکند کار سایر بخش‌ها نیز به تبع آن دچار مشکل می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکلات مالی بوجود آمده برای شهرداری و دستگاه‌های دولتی را ناشی از برخی سهل‌انگاری‌ها دانست و افزود: در حال حاضر نیز به جای اینکه دنبال مقصر باشیم باید سعی کنیم به راه‌حلی موثر دست پیدا کنیم.

خادمی در ادامه با بیان اینکه در مقطع کنونی راهی جز تعامل و همکاری برای برون رفت از مشکلات بوجود آمده نداریم تصریح کرد: همه باید همکاری در این زمینه را جزئی از وظیفه خود بدانند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مالی به وجود آمده مشکلات بزرگی هستند ابراز داشت: در وهله اول باید سعی کنیم این مشکلات را کوچک کنیم و گام به گام آنها را حل کنیم.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حل و فصل مشکلات مالی بوجود آمده بین شهرداری‌های استان و دستگاه‌های دولتی با روش‌های متعارف قابل حل نیست و این موضوع باید به گونه‌ای حل شود که  همزمان مشکلات مالی و بدهی‌های بوجود آمده صاف شوند.

خادمی اولویت‌بندی دستگاه‌ها را بر اساس میزان بدهی اولین گام برای رفع این مشکل دانست و عنوان کرد: برای برخی بدهی‌ها کمیته‌های تخصصی مشترک تشکیل شود و برای بدهی‌هایی که مبالغ زیادی ندارند تصمیم‌گیری کنند ولی برای برطرف کردن برخی از مشکلات مالی مجبوریم اعتباراتی را برای این موضوع کنار بگذاریم و سعی کنیم در سطح کلان برای آنها اعتباراتی جذب کنیم.

انتهای پیام/82008/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول