اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

جانبازان رسالت زینبی دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: جانبازان عزیز ما باید ناگفته‌های جنگ را برای ما بازگو کنند و همچون حضرت زینب (س) افشا کننده حقایق باطنی جنگ باشند.

جانبازان رسالت زینبی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در مراسم یادبود شهیدان نبیل و رفیعی با اشاره به مقام مجاهدان در قرآن ابراز کرد: در قرآن صریحاً اشاره به مقام و جایگاه رفیع مجاهدان در راه خدا شده و به عنوان مثال در سوره توبه آمده است: آنهایی که ایمان آوردند، هجرت کردند و با مال و جانشان جهاد کردند؛ در نزد خداوند جایگاهی برتر دارند و جزو سعادت یافتگان هستند.

وی، ایمان، هجرت و جهاد را سه راه رسیدن به خوشبختی و سعادت عنوان کرد و ابراز داشت: خداوند دارای دو رحمت است رحمت اول رحمت عمومی است که شامل تمام موجودات می‌شود و رحمت دوم که رحمت خاص و ویژه است و شامل کسانی می‌شود که راه سعادت و خوشبختی را طی کرده و به مقام قرب رسیده‌اند.

معبودی تصریح کرد: ایمان واقعی ایمانی است که با هر طوفانی سست و متزلزل نشود و در شرایط مختلف رنگ نبازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: میادین جنگ یکی از میادینی است که ایمان انسان محک می‌خورد و مؤمن واقعی از کسانی که تظاهر به ایمان دارند شناخته می‌شود.

وی اضافه کرد: مجاهدتی قبول است که در راه خدا و برای اهداف الهی باشد و کسی که برای طاغوت مجاهدت کند و هدفش غیر الهی باشد، مجاهد نیست.

این مسئول با اشاره به تلاش‌ و مجاهدت‌های شهدا اظهار داشت: شهدا در تمام میادین سخت حضور یافتند و بهترین لحظات عمر خود را در این مسیر هزینه کردند و بهای آن را نیز با رسیدن به سعادت خداوند متعال، به دست آوردند.

معبودی در پایان با تأکید بر اینکه جانبازان رسالت زینبی دارند، متذکر شد: جانبازان عزیز ما باید ناگفته‌های جنگ را برای ما بازگو کنند و همچون حضرت زینب (س) افشا کننده حقایق باطنی جنگ باشند.

انتهای پیام/2667/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول