اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین بشرویه مطرح کرد

ورزش جانبازان بشرویه نیازمند توجه مسئولان

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین بشرویه گفت: هیئت جانبازان و معلولان بشرویه به دلیل کمبود اعتبار و امکانات ورزشی نیازمند توجه و همیاری بیشتر مسئولان است.

ورزش جانبازان بشرویه نیازمند توجه مسئولان

سید محمد جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: تعداد 50 ورزشکار سازمان یافته در هیئت ورزش جانبازان و معلولان بشرویه فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به ورزش و استمرار آن در معلولان بسیار بیشتر از غیر معلولان احساس می‌شود، ادامه داد: در مجموع حدود 100 نفر در بشرویه در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین بشرویه تاکید کرد: بی‌تردید ورزش عاملی است که معلولان را به سطح جامعه می‌کشاند و  آنان را در انجام فعالیت‌ها مستقل می‌سازد.

جوادی از  فعالیت سه ساله این هیئت ورزشی در بشرویه خبر داد و اضافه کرد: تاکنون به مناسبت‌های مختلف برنامه‌ها و مسابقات ورزشی مختلف برای معلولان و جانبازان در این شهرستان برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری جشنواره تنیس روی میز و مسابقات دو و میدانی نظیر پرتاب وزنه به مناسبت هفته جانبازان و همچنین مسابقات تیراندازی و تنیس به مناسبت هفته معلولان از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای سال تاکنون برگزار شده است.

نبود حداقل امکانات ورزشی مهم‌ترین مانع ورزش معلولان بشرویه

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین بشرویه متذکر شد: با توجه به نقص عضو معلولان و شرایط جسمانی ویژه‌ای که این قشر دارند توجه به تحرک و پویایی و ارتقاء سطح سلامتی آنان بسیار مهم و درخور توجه است.

جوادی تصریح کرد: کمبود اعتبارات و نبود حداقل امکانات ورزشی برای معلولان و جانبازان بشرویه مهم‌ترین مشکلی است که هیئت ورزش جانبازان و معلولان بشرویه با آن روبه‌رو است.

وی یادآور شد: فراهم آوردن زمینه بروز استعدادها و توانایی‌های معلولان با روی آوردن به ورزش به خوبی محقق می‌شود ولی در این راستا نبود امکانات اولیه و فضاهای ورزشی بزرگ‌ترین مانع برای تحقق این موضوع است.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول