اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

اولویت من ورزش است/ به خاطر بسکتبال عضو شورای شهر گرگان شدم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه اولویت من ورزش است، گفت: من در اصل به دلیل بسکتبال به شورای اسلامی شهر گرگان رفته‎ام.

اولویت من ورزش است/ به خاطر بسکتبال عضو شورای شهر گرگان شدم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله کبیر امشب پس از شکست تیمش مقابل تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر در جمع هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار داشت: یکی از دلایلی که امسال من تیم بسکتبال گرگان را قبول کردم، این بود که نمی‎خواستم بگویند چون به شورای اسلامی شهر رفته، بسکتبال را رها کرده است.

وی ادامه داد: از نظر اخلاقی هم این حرکت درست نیست، اما اگر موضوع شوای شهر مطرح نبود، می‎گفتم که یک و نیم میلیارد برای تیم در نظر بگیرید تا تیم را قبول کنم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: سال گذشته هم خدا خیلی به ما کمک کرد و به دلیل همین کمبود بودجه واقعاً اذیت شدیم و الان سه سال است که این تیم با کمبود بودجه دست و پنجه نرم می‌کند و امسال سال چهارم است.

کبیر در پاسخ به این سئوال که خیلی‎ها معتقدند شما به دلیل حضور در شورا در تمرینات حاضر نمی‎شوید، بیان داشت: این حرف صحت ندارد و واقعاً نمی‎دانم برخی افراد برای چه این حرف‎ها را می‎زنند.

وی در خصوص عدم حضور خود در تمرین روز گذشته تیم، عنوان کرد: روز گذشته به این دلیل در تمرین حاضر نبودم چون نخستین جلسه تخصصی کمیته ورزش در شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد و نیاز بود در آنجا باشم.

عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان در پاسخ به سئوال یک هوادار که اولویت شما با شورا است یا ورزش؟ با قاطعیت پاسخ داد: اولویت من ورزش است و در اصل به خاطر بسکتبال به شورای اسلامی شهر آمده‎ام.

کبیر متذکر شد: امسال من در شورای اسلامی شهر گرگان 300 میلیون تومان اضافه‎تر برای بسکتبال گرگان گرفتم، بودجه‎ای که ابتدا در نظر گرفته شده بود 400 میلیون تومان بود که 200 میلیون تومان هزینه سال گذشته شد و 300 میلیون تومان نیز اضافه شد.

وی در پایان ابراز داشت: این یک واقعیت است که تیم‎های دسته اولی بودجه بیشتری از ما دارند.

انتهای پیام/83004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول