اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خوسف خبر داد

فعالیت 4 سازمان مردم نهاد در خوسف

معاون فرماندار خوسف گفت: چهار سازمان مردم نهاد به صورت شهرستانی و دو سازمان نیز به صورت نمایندگی در خوسف فعالیت می‌کنند.

فعالیت 4 سازمان مردم نهاد در خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، سید محمدعلی صباغی پیش از ظهر امروز در نشست مشورتی مسئولان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان که در محل دفتر معاون فرماندار تشکیل شد، اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد بر مبنای نیاز و انگیزه مردم و با اهداف مختلفی تشکیل می‌شود.

وی افزود: در خوسف نیز حرکت‌های خوبی در زمینه شکل‌گیری سازمان‌های خیریه صورت گرفته که از جمله آن فعالیت چهار موسسه شهرستانی و دو  موسسه به صورت نمایندگی در شهرستان تشکیل  شده است.

معاون فرماندار خوسف با اشاره به جایگاه سازمان‌های مردم نهاد در جامعه گفت: سازمان‌های مردم نهاد نقش بسزایی در پیشگیری معضلات اجتماعی و فرهنگی دارند و می‌توانند با استفاده از توان دستگاه‌های اجرایی و انعقاد قرارداد برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان جلوگیری کنند.

صباغی ادامه داد: با توجه به جنگ نرم و برنامه‌ریزی دشمن برای از بین بردن بنیان خانواده و به فساد کشیدن جوانان، سمن‌ها  به دلیل این که به صورت داوطلبانه، غیر دولتی و با اکثریت اعضای جوان تشکیل شده‌اند، جایگاه حساس و ویژه‌ای دارند.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه روستاهای زیادی از شهرستان خوسف در حاشیه کویر و عبور کاروان‌های مواد مخدر قرار دارند، احتمال آلوده شدن جوانان به مواد مخدر زیاد است، انتظار می‌رود این تشکل‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان، به ویژه حوزه روستایی که یک حوزه وسیع بشمار می‌رود ورود کرده و در بخش‌های مختلف آموزشی، عمرانی و توسعه همه جانبه روستاها ایفای نقش کنند.

این مسئول متذکر شد: با توجه به رشد آمار طلاق در کشور و به تبع آن در شهرستان‌ها، به مدیران عامل سازمان‌های مردم نهاد توصیه کرد آموزش‌های پیش از ازدواج، روش‌های همسرداری و  غیره را در شهر و روستا برگزار  کنند.

انتهای پیام/69020/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول