اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان صورت می‌گیرد

بانوان پاس همدان در پی انتقام از حریف بوشهری

تیم فوتبال بانوان پاس همدان در دور برگشت از تیم دلوارکشتی جنوب بوشهر پذیرایی می‏‌کند و برای انتقام شکست دور رفت برنامه‌های زیادی را تدارک دیده ‌است.

بانوان پاس همدان در پی انتقام از حریف بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور به ایستگاه سیزدهم خود رسیده است و در این هفته با انجام پنج مسابقه در نقاط مختلف کشور پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های امسال که با نظم بهتری نسبت به سال‌های قبل در حال برگزاری است با حضور 12 تیم و در یک گروه انجام می‌شود و بعد از انجام 22 بازی تیم قهرمان و همچنین تیم‌های سقوط‌کننده مشخص خواهند شد.

در این رقابت‌ها تیم بانوان پاس همدان که در آخرین روزهای نقل و انتقالات مجوز حضور در لیگ برتر 92 را کسب کرد امسال در کنار تیم‌های فولاد نوردکوه ‌سیرجان، آینده‌سازان میهن نجف‌آباد، ملوان بندرانزلی، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان، هیئت فوتبال گرگان، استقلال‌ تهران، نگاردژ شیراز، شهرداری بم، پالایش و گاز ایلام، همیاری شهرداری آذربایجان‌‌غربی و دلوار ‌کشتی‌ جنوب‌بوشهر رقابت سخت و فشرده‌ای را تجربه می‌کند.

در هفته پایانی دور رفت با انصراف تیم هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان جدول رده‌بندی لیگ برتر تا حدودی زیادی دچار آشفتگی از نظر امتیازات شد اما با کنار گذاشتن قطعی این تیم از جدول دور برگشت با 11 تیم برگزار می‌شود.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان که عملکرد مناسبی و قابل قبولی در دور رفت داشتند با کسب 6 پیروزی و یک تساوی و چهار باخت موفق شدند تا رده پنجم جدول رده‌بندی گروه خود را بالا بکشند.

بانوان پاسی‌ همدانی شاید از معدود تیم‌هایی باشد که بیش از 60 درصد بازیکنان آن بومی باشند و یکی از افتخارات این تیم در سال‌هایی که در سطح فوتبال بانوان ایران فعالیت داشته همین موضوع است که ورزش همدان در تیم‌داری بخش بانوان مدیون زحمات سیدکاظم اولیایی نخستین مدیرعامل پاس همدان هستند.

استفاده از سکینه بیات به عنوان یکی از مربیان کاربلد فوتبال و فوتسال بانوان برگ برنده‌ای است که مدیران باشگاه پاس امسال استفاده کردند و نتیجه این اعتماد را به این مربی جوان گرفتند.

اضافه شدن سه بازیکن غیر بومی در نیم‌فصل به تیم پاس باعث تغییراتی در ترکیب اصلی این تیم شده و با هماهنگی که در تمرینات بین این بازیکنان جدید و قبلی اتفاق افتاده انگیزه بهتری برای کسب نتیجه بین بازیکنان پاس وجود دارد.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان در هفته قبل و در شروع مجدد مسابقات در دور برگشت در نجف‌آباد اصفهان در حالی که مرضیه نیکخواه یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم را در اختیار نداشتند برابر تیم آینده‌سازان میهن تن به شکست دو بر یک دادند.

امروز و در یک هوایی بارانی و سرد تیم فوتبال پاس باید از تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر پذیرایی کند و برای دومین بار در ورزشگاه شهدای قدس همدان بازی خود را برگزار می‌کنند.

استفاده از شرایط میزبانی و زمین چمن مناسب ورزشگاه شهدای قدس شاید تنها راهکار سکینه بیات و بازیکنان‌اش باشد تا بتوانند انتقام شکست دور رفت را از یکی از بهترین تیم‌های گروه بگیرند و با کسب سه امتیاز خود را در بین پنج تیم بالای جدول حفظ کنند.

در مقابل تیم دلوار بوشهر در هفته گذشته با یک برد ارزشمند دو بر صفر برابر استقلال تهران به برتری رسیده و با روحیه به مراتب بهتری به همدان سفر کرده تا برابر سبزپوشان همدانی به میدان برود.

کسب امتیاز برای هر دو تیم که در جدول رده‌بندی گروه هم همسایه هستند ارزش زیادی دارد و باید دید تفکرات کدام مربی و جنگندگی بازیکنان کدام تیم به برتری می‌انجامد.

همدان از شب گذشته شاهد بارش مجدد برف است و تا حدود زیادی به سفیدپوش شدن معابر عمومی شهر همدان منجر شده باید دید تا ساعت 13 امتیاز و شروع این بازی تیم داوری با برگزاری این مسابقه موافق خواهد کرد یا خیر؟

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین بانوان پاس همدان و دلوارکشتی جنوب بوشهر را شیوا یاری (داور وسط)، سلما رضوی و مهناز ذکایی (کمک‌داور) و سرور ساعدی ( داور چهارم) قضاوت خواهند کرد.

قبل از این مسابقات و تا پایان هفته دوازدهم تیم فوتبال پاس همدان با کسب 19 امتیاز در جایگاه پنجم و همچنین تیم دلوارکشتی جنوب بوشهر در همسایگی تیم پاس و با کسب 25 امتیاز چهارم جدول را در اختیار دارد.

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور مسابقه بین بانوان پاس همدان و دلوارکشتی جنوب بوشهر امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول