اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان از خبرگزاری فارس

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در همدان با خبرنگاران فارس به گفت‌وگو نشست.

بازدید سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امروز سکینه بیات سرمربی ملایری‌الاصل تیم فوتبال بانوان باشگاه پاس همدان با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس همدان از روند اجرایی کار اطلاع‌رسانی و ارسال خبر مطلع شده و از نزدیک با خبرنگاران فارس به گفت‌وگو نشست.

در این نشست، خبرنگار ورزشی فارس با ارائه توضیحاتی در مورد کار حرفه‌ای و تخصصی خبر ورزشی اظهار داشت: سیاست کلی خبرگزاری فـارس در همدان خروج انحصار ورزش استان از فوتبال و پرداختن به رشته‌های مختلف دیگر است.

فرشید گل‌محمدی افزود: در کنار پوشش رویدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف در بخش بانوان، خبرگزاری فـارس نگاه ویژه‌ای به این بخش برای ارتباط بهتر و انعکاس مطلوب‌تر رخدادهای ورزشی بانوان دارد.

وی یادآور شد: تیم فوتبال پاس همدان تنها تیم لیگ برتری استان در ورزش‌های توپی است که فارس از نظر پوشش و انعکاس مسابقات آن فعالیت خوبی داشته و بنا به اقتضای فضای استان و برخی محدودیت‌ها به اجبار از بیرون و از عوامل تیم کسب خبر کرده و رسالت خود را انجام داده است.

در این دیدار، سرمربی تیم فوتبال پاس ضمن برشمردن سابقه کاری خود در رشته فوتسال و فوتبال آخرین وضعیت تیم فوتبال بانوان این باشگاه، گزارشی از عملکرد تیمش در نیم فصل نخست و مشکلاتی که در این تیم با آن روبرو هستند، ارائه کرد.

سکینه بیات در پایان از مدیرعامل باشگاه پاس، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال استان و به خصوص اعظم باباخانی که برای موفقیت تیم پاس زحمات زیادی را متحمل شدند، تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این بازدید و نشست متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول