اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست هماهنگی مسابقات ورزشی غرب آسیا مطرح شد

حضور ورزشکاران 13 کشور در کیش

طبق آخرین اخبار از مسابقات ورزشی غرب آسیا، طی این مسابقات ورزشکارانی از 13 کشور با هدف شرکت در این مسابقات در کیش حضور می‌یابند.

حضور ورزشکاران 13 کشور در کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نشست هماهنگی مسابقات ورزشی غرب آسیا با حضور افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک، مدیر عامل و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، قائم مقام و اعضای ستاد برگزاری بازی‌ها، چهارشنبه 20 آذرماه جاری در سازمان برگزار شد.

در این نشست شرکت کنندگان در خصوص وضعیت کنونی امکانات زیرساختی و اماکن ورزشی، اقامتی، پذیرایی و حمل و نقل جزیره کیش، برنامه ریزی برای آماده سازی این اماکن و تجهیزات به منظور میزبانی شایسته از حدود هزار و 400 تا هزار و 700 میهمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین اجرای فراخوان به منظور تامین حدود 300 نفر نیروی همیار داوطلب از بین دانشجویان و دانش آموزان کیش پس از گزینش و آموزش دادن برای همکاری در برگزاری این رقابت‌ها از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

چهارمین دوره مسابقات ورزشی غرب آسیا 29 فروردین تا پنجم اردیبهشت با حضور 13 کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

وجود امکانات مناسب ورزشی و اقامتی، نیاز نداشتن ورزشکاران خارجی به گرفتن ویزا برای سفر به کیش، شرایط خوب آب و هوایی و حمل و نقل آسان بدون وجود ترافیک از مهمترین دلایل انتخاب جزیره کیش برای میزبانی از این رقابت‌هاست.

مسابقات غرب آسیا هر چهار سال یک بار در شش رشته انفرادی شامل تنیس، تنیس روی میز، اسکواش، کاراته، تکواندو و شمشیربازی و دو رشته تیمی بسکتبال و والیبال ساحلی برگزار می‌شود و میزبان دور سوم این رقابت‌ها در سال 2005 شهر دوحه در کشور قطر بود.

انتهای پیام/88001/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول