اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم به منصوری قرچک باخت

تیم‌ ماهان تندیس قم در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم شهید منصوری قرچک باخت و نیم‌فصل را با رتبه نهمی به پایان رساند.

ماهان تندیس قم به منصوری قرچک باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ایستگاه پایانی نیم فصل نخست خود، جمعه شب بیست و دوم آذر ماه هفته سیزدهم را پشت سر گذاشت و طی آن دبیری و گیتی‌پسند همچنان مدعیان قهرمانی ماندند و ماهان تندیس نهم شد.

در حالی که در بالای جدول رده‌بندی تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های فوتسال صنایع گیتی‌پسند اصفهان و دبیری تبریز بود، در انتهای جدول رده‌بندی نیز سه تیم راه ساری، زمزم اصفهان و عملیات غیرصنعتی ماهشهر برای فرار از جمع فانوس به دست‌ها تلاش کردند که از بین این سه تیم این هفته راه ساری باخت و زمزم اصفهان از سد نماینده ماهشهر عبور کرد.

اما این هفته مسابقه تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهید منصوری قرچک، جدال تیم‌های پنجم و نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم شهید منصوری قرچک در سالن شهدای هفتم تیر این شهر برگزار شد که در پایان با برتری میزبان همراه بود.

این دیدار خارج از خانه برای تیم فوتسال ماهان تندیس قم در حالی برگزار شد که شاگردان محسن حسن‌زاده متحمل باخت دو بر صفر شدند تا ششمین بازی خارج از خانه را با شکست به پایان ببرند و بدین ترتیب نیم فصل نخست لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور را با رتبه نهم به پایان ببرند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته سیزدهم و پایانی از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خارج از خانه مقابل تیمی قرار گرفت که همواره یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بوده و به نوعی همیشه رقیب جدی و اصلی تیم‌های قمی محسوب می‌شود.

این بازی در حالی با برتری دو بر صفر میزبان به پایان رسید که تیم فوتسال ماهان تندیس قم بدین ترتیب هفت بازی از 13 مسابقه نیم فصل خود را باخت و با کسب پنج پیروزی و یک تساوی به همراه هفت باخت 16 امتیازی باقی مانده و دور رفت لیگ برتر را با رتبه نهمی به پایان رساند.

در شرایط فعلی جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با کسب 24 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم فوتسال ماهان تندیس قم با 16 امتیاز در رده نهم باقی ماند.

‌آخرین پیروزی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در بازی‌های خارج از خانه خود به دیدار این تیم در هفته هشتم مقابل تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر باز می‌گردد که ماهان تندیس قم در آن مسابقه با نتیجه شش بر چهار به برتری دست یافت و حالا این تیم باید در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم شهرداری ساوه به میدان برود.

انتهای پیام/78002/ل40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول