اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک بسکتبال

بسکتبالیست‌های کاله مازندران نماینده البرز را مغلوب کردند

تیم بسکتبال کاله مازندران در هفته هشتم لیگ دسته یک بسکتبال توانست تیم کوشای البرز را با نتیجه نزدیک 70 بر 60 از پیش رو بردارد.

بسکتبالیست‌های کاله مازندران نماینده البرز را مغلوب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته هشتم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور امشب در شش شهر کشور دنبال شد که در مازندران بسکتبالیست‌های کاله میزبان کوشای البرز بودند. 

تنها نماینده بسکتبال مازندران و مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته این مسابقات توانست با پوشش نقاط ضعف گذشته و کار بر روی مناطق آسیب‌پذیر حریف سومین پیروزی شیرین خانگی خود را رقم بزند. 

این تیم با حمایت تماشاگران مازندرانی در سالن سرپوشیده سردار شهید سجودی بابل در پایان چهار کوارتر با نتیجه 70 بر 60 نماینده قدرتمند استان البرز را از پیش رو برداشت و برای صعود به جمع تیم‌های بالانشین جدول بیش از گذشته امیدوار شد. 

کاله مازندران که امسال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ دسته یک کشور حضور دارد علاوه بر پیروزی مقابل کوشا، دیدارهای هفته‌های اول و ششم این رقابت‌ها مقابل طرح ثامن مشهد و وحدت آریا تهران را با پیروزی پشت سر گذاشت اما مقابل تیم‌های نفت آبادان، شهرداری تبریز، مس کرمان، بهشت هیرکان گرگان و پتروشیمی بندر امام مغلوب شد. 

کادر فنی و بازیکنان جوان و باانگیزه این تیم بسیار امیدوارند تا با کسب نتایج مطلوب در ادامه لیگ دسته یک بسکتبال کشور روزهای پرفروغ گذشته را بار دیگر تکرار کنند و بر اقتدار ورزش بسکتبال مازندران بیافزایند. 

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول