اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

اجرای طرح نظارتی شب یلدا در دشتستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از اجرای طرح نظارتی شب یلدا در دشتستان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی شب یلدا در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین احمدی صبح امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: نظارت بر بازار و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان این اداره است و در این مسیر اهتمام جدی داریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از اجرای طرح نظارتی شب یلدا در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن آئین سنتی شب یلدا و افزایش تقاضای مردم برای خرید کالاهای مرسوم این ایام همانند آجیل و خشکبار، شیرینی و میوه (به‌ویژه هندوانه) و به منظور جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و برخورد با متخلفان، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان ضمن انسجام تمام نیروهای بازرس طبق سنوات گذشته طرح نظارتی ویژه آئین شب یلدا را به مرحله اجرا می‌گذارد.

احمدی همچنین از انجام 2400 مورد بازرسی از واحدهای صنفی از ابتدای آذر ماه تاکنون خبر داد و گفت: طی این بازرسی‌ها 91 مورد تخلف از واحدهای صنفی کشف که پرونده آنها برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

وی ادامه داد: در این مدت 37  مورد گزارش مردمی از طریق تلفن 124 دریافت شده که پس از رسیدگی برای 24 مورد پرونده تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

احمدی در پایان تصریح کرد: از عموم همشهریان محترم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و عدم درج قیمت مراتب را به تلفن 124 ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول