اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر خبر داد

کشف بیش از 8 هزار لیتر سوخت قاچاق در پیرانشهر

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر گفت: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی تمرچین حین انجام وظیفه و کنترل خودروهای خروجی از خاک کشور موفق به کشف 8 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق شدند.

کشف بیش از 8 هزار لیتر سوخت قاچاق در پیرانشهر

علی علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی تمرچین حین انجام وظیفه و کنترل خودروهای خروجی از خاک کشور موفق به کشف 8 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق مازاد در باک خودروهای ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شدند.

وی با اشاره به نحوه جزئیات این قاچاق، تصریح کرد: ترفند قاچاقچیان این بوده که با استفاده از باک‌های تعبیه شده غیرمجاز اقدام به سوخت‌گیری بیش از حد کرده و در آن سوی مرزها این سوخت را به بهای گزافی می‌فروختند و از این عمل سود کلانی به جیب می‌زدند.

علیپور با اشاره به کشفیات اخیر مرزبانان این هنگ، گفت: تلاش‌های ماموران مرزی این هنگ ادامه داشته و با حضور به موقع در صحنه‌ توانستند یک‌هزار بطری مشروبات الکلی توقیف و دو دستگاه خودرو حامل بار قاچاق کشف و یک دستگاه خودرو پژو سرقتی را شناسایی و یک متهم را در این زمینه دستگیر کنند.

انتهای پیام/61001/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول