اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزهای 19 و 20 دی‌ماه

ایثار قم از مرحله چهارم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور میزبانی می‌کند

بازی‌های چهارمین مرحله از دور مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نیمه دوم دی‌‌ماه به میزبانی قم به انجام می‌رسد.

ایثار قم از مرحله چهارم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور میزبانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان بازی‌های مرحله چهارم از فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی به مدت دو روز به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم برگزار خواهد شد.

این در حالی است که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با کسب چهار امتیاز از مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور صدرنشینی خود در این رقابت‌ها را حفظ کرد و حالا برای اینکه در پلی‌آف این فصل به میدان نرود، به دنبال استفاده از شرایط میزبانی و حفظ صدرنشینی در گروه دوم است.

این در حالی است که امسال هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار کننده دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هستند و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گروه دوم رقابت‌ها در کنار نمایندگان زنجان، مرکزی و آمل برای کسب نخستین قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کند.

تیم‌های حاضر در گروه اول مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داداشی کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان، پگاه فارس و حفاری خوزستان هستند و در حال حاضر داداشی و پیام ارتباطات در رده‌های اول و دوم این گروه قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه با انصراف تیم پگاه فارس از این رقابت‌ها، دیدارهای مرحله سوم این گروه به انجام نرسید.

در گروه دوم این مسابقات جایی که تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، شهرداری آمل، همیاری شهرداری زنجان و آلومینیوم‌سازی اراک جای گرفته‌اند، تیم ایثار قم با کسب چهار امتیاز از دیدارهای مرحله سوم همچنان در صدر جدول رده‌بندی است و تیم‌های همیاری زنجان و آلومینیوم‌سازی اراک در تعقیب این تیم قرار دارند و رده‌بندی نهایی این تیم‌ها در مرحله چهارم به میزبانی باشگاه ایثار قم مشخص خواهد شد.

دیدارهای مرحله چهارم و پایانی از گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از پنجشنبه نوزدهم دی تا عصر جمعه بیستم دی‌ماه به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم برگزار خواهد شد و طی آن جانبازان و معلولین ایثار قم در سه بازی حساس به مصاف حریفان می‌روند.

در جدول رده‌بندی این گروه هم‌اکنون سه تیم 14 امتیازی ایثار قم، همیاری زنجان و آلومینیوم‌سازی اراک به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای دارند و تیمی که در این گروه به مقام قهرمانی دست یابد در مرحله پلی‌آف بازی نداشته و مستقیما راهی مرحله نهایی می‌شود.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول