اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

فعالیت 40 هزار دانش‌آموز بوشهری در نهضت ملی قرآن کریم

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از فعالیت 40 هزار دانش‌آموز بوشهری در نهضت ملی قرآن کریم خبر داد.

فعالیت 40 هزار دانش‌آموز بوشهری در نهضت ملی قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل رضایی صبح امروز در نشست مدیران آموزش و پرورش سراسر استان بوشهر در جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت زیرساخت‌های این نهاد امری لازم است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت امری لازم است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تقدیر از میزبانی خوب شهرستان جم، کسب افتخارات و عناوین کسب شده در این شهرستان را نتیجه تلاش مدیر، معاونان و کارشناسان مدیریت و مدیران و معلمان در مدارس شهرستان جم دانست و از زحمات دلسوزانه آنان تقدیر کرد.

رضایی وجود استعدادهای درخشان در شهرستان جم و فرهنگیان دلسوز و مردم فهیم و فرهنگ‌دوست را از شاخصه‌های مهم شهرستان دانست و بر توجه ویژه به امر تعلیم و تربیت در این شهرستان تاکید کرد.

وی از فعالیت 40 هزار دانش‌آموز بوشهری در نهضت ملی قرآن کریم خبر داد و تصریح کرد: در کشور 3 میلیون و 500 نفر تاکنون در طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند که از 160 هزار نفر دانش‌آموز استان بوشهر 40 هزار دانش‌آموز تاکنون در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اهمیت هوشمندسازی مدارس گفت: با توجه به طرح ملی هوشمندسازی مدارس و استفاده از فناوری‌های جدید در امر تدریس به همت مدیران مدارس، اولیاء و خیرین اقدامات قابل تحسینی در مدارس استان صورت گرفته و در بسیاری از آنها کلاس‌های هوشمند راه‌اندازی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد هوشمندسازی تمام مدارس استان باشیم.

رضایی بیان کرد: در امر تعلیم و تربیت مشارکت همه جانبه اولیاء و مربیان و همکاران فرهنگی امری ضروری و غیر قابل انکار است و هر زمانی که همراهی و همفکری مردم وجود داشته شاهد پیشرفت‌های مطلوبی در آموزش و پرورش بودیم.

وی ابراز داشت: توجه ویژه به انجمن اولیا و مربیان و استفاده از نظرات و دیدگاه‌های آنان می‌تواند راه‌گشای مشکلات فراروی آموزش و پرورش باشد.

در ادامه مدیران و رؤسای آموزش و پرورش مناطق ‌17 گانه استان به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون مسایل مختلف پرداختند و راه‌های بهبود کیفیت وضعیت آموزشی و پرورشی در مدارس را بررسی کردند.

انتهای پیام/2451/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول