اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد

تولید سالانه بیش از 400 هزار تن محصولات کشاورزی در دشتستان

رئیس اداره جهاد کشاورزی دشتستان گفت: سالانه بیش از 400 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در دشتستان تولید می‌شود.

تولید سالانه بیش از 400 هزار تن محصولات کشاورزی در دشتستان

حسین قیصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی در استان است و وجود بیش از 4.5 میلیون اصله نخل در این شهرستان نشان‌دهنده اهمیت کشاورزی این منطقه است.

وی افزود: در چند سال گذشته تلاش بسیار زیادی برای رشد و توسعه بخش کشاورزی در این منطقه صورت گرفته و شاهد رشد خوبی هستیم و به ویژه در کیفیت‌بخشی به محصولات موفق بوده‌ایم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت آبیاری اراضی کشاورزی دشتستان تلاش و فعالیت خوبی صورت گرفته و امیدوار هستیم با تلاش بیشتر به نتایج مورد نظر برسیم.

قیصری تصریح کرد: ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی از راهکارهای پیشرفت کشاورزان است و در این مسیر اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی یادآور شد: در روستاهای دشتستان شاهد رونق کشاورزی هستیم و تقویت کشاورزی در مناطق دوردست نیز در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان بیان داشت: سالانه بیش از 400 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در دشتستان تولید و به بازار مصرف در استان و سایر استان‌ها و حتی کشورهای مختلف صادر می‌شود.

قیصری ابراز داشت: ارزش محصولات کشاورزی دشتستان سالانه بیش از 450 میلیارد تومان است و این مهم نشان‌دهنده جایگاه کشاورزی در این شهرستان است.

وی خواستار حمایت و پشتیبانی مسئولان از کشاورزان و تولیدکنندگان کشاورزی دشتستان شد.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول