اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تجلیل از حماسه‌سازان دفاع مقدس

گردهمایی حماسه‌سازان دفاع مقدس شرکت سنگ آهن بافق برگزار شد

گردهمایی بسیجیان شرکت سنگ آهن بافق با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه بسیج بافق و مدیرعامل شرکت سنگ آهن و جمعی از مدیران این شرکت و بسیجیان پایگاه نبی‌اکرم (ص) این مجموعه برگزار شد.

گردهمایی حماسه‌سازان دفاع مقدس شرکت سنگ آهن بافق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) صبح امروز در حاشیه گردهمایی بسیجیان شرکت سنگ آهن بافق  با اشاره به حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: مردم کشور ما امسال را با حماسه سیاسی خوبی آغاز کردند و با همت بیشتر در تحقق حماسه اقتصادی پیش می‌روند.

محمد جواد عسکری پایداری در صنعت را در سایه همت بسیجیان و کارکنان این شهر امکان‌پذیر دانست و عنوان کرد: رزمندگان دیروز، سازندگان امروز کشور اسلامی هستند.

در این جلسه گزارش 18 ماهه این شرکت در بخش‌های مهم عمرانی، فرهنگی، تولیدی، ورزشی، اقتصادی و مشارکت در مسائل شهری به صورت مصور پخش شد.

جانشین پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نیز در این جلسه اظهار داشت: این گردهمایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه گزارش مصور و عملکرد 18 ماهه این شرکت برگزار شده است.

محمدرضا رضایی‌پور اظهار داشت: تقدیم 15 شهید و 110 جانباز و 35 آزاده به نظام اسلامی از افتخارات شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در هشت سال دفاع مقدس است.

وی همچنین تصریح کرد: نخستین اعزام‌های استان یزد به جبهه‌های حق علیه باطل نیز از نیروهای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بوده است.

رضایی‌پور کمک‌های مردمی این شرکت را به جبهه‌ها بالغ بر 60 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: بیش از 947 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین اعم از کمپرسور، لودر و اتوبوس به جبهه‌ها اعزام شد.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول