اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری:

50 درصد مسکن‌های روستایی چهارمحال و بختیاری نوسازی شدند

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری از نوسازی 50 درصد مسکن‌های روستایی استان خبر داد.

50 درصد مسکن‌های روستایی چهارمحال و بختیاری نوسازی شدند

غلامرضا کشاورز امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: عدم وجود واحدهای مقاوم و استاندارد در مناطق روستایی سبب شده که این واحدهای مسکونی در مقابل سوانح طبیعی مقاومت لازم را نداشته باشند.

وی ارتقای کمی و کیفی واحدهای مسکونی کم‌دوام و بی‌دوام روستایی را از جمله اهداف سال جاری بنیاد مسکن برشمرد و گفت: در سال‌جاری تسهیلات لازم برای نوسازی مسکن‌‌های روستایی به متقاضیان پرداخت می‎شود.

کشاورز میزان این تسهیلات را 12 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این تسهیلات به صورت چهار مرحله‌ای با توجه به وضعیت پیشرفت فیزیکی ساختمان پرداخت می‎شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرستان لردگان بیشترین متقاضی استفاده از تسهیلات نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن‎های روستایی را به خود اختصاص داده است، گفت: شهرستان لردگان با توجه به وجود روستاهایی با جمعیت زیاد در طرح نوسازی مسکن روستایی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی از نوسازی 50 درصد مسکن‌های روستایی استان خبر داد و بیان کرد: افراد متقاضی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر می‌‎توانند برای نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی خود اعتبارات و تسهیلات دریافت کنند.

کشاورز خاطرنشان کرد: طرح نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی برای مقاوم‌سازی در برابر زلزله و دیگر حوادث طبیعی انجام شده است.

انتهای پیام/68008/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول