اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار شد

تشکیل ستاد دهه فجر در دستگاه‌های اجرایی گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام دستگاه‌های اجرایی در این استان شد.

تشکیل ستاد دهه فجر در دستگاه‌های اجرایی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری عصر امروز در جلسه تمهید مقدمات برگزاری سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: کمیته‌های ستاد دهه فجر تلاش می‌کنند برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی با شکوه بیشتری برگزار شود.

وی به رتبه ممتاز کشوری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: برنامه‌های نوآورانه سبب کسب موفقیت ستاد مذکور بود.

اشجری اعزام کاروان خبری به شهرستان‌ها و دیدار با مسئولان را از شاخص‌های موفقیت ستاد دهه فجر گیلان دانست و بیان کرد: سال گذشته پایگاه خبری تحلیلی گیل فجر برای نخستین بار در گیلان راه‌اندازی شد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات فجر برای نخستین بار در استان، خاطرنشان کرد: برگزاری خیمه‌های معرفتی دانش‌آموزان در 70 مدرسه گیلان از شاخص‌های ممتاز شدن استان در کشور بود.

وی برگزاری یادواره 61 شهید گیلان را از جمله برنامه‌های شاخص استان در دهه فجر سال گذشته خواند و تصریح کرد: اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در روز 22 بهمن، رژه کشاورزان با آبزارآلات کشاورزی در 12 بهمن، اجرای 343 برنامه توسط کانون‌های فرهنگی در مساجد و نمایش خیابانی از میرزا کوچک جنگلی تا انقلاب اسلامی از دیگر ویژگی‌های برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در سال 91 بود.

اشجری در ادامه خواستار تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام دستگاه‌های اجرایی گیلان شد و اظهار کرد: دستگاه‌ها برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر ارائه خدمات ویژه به مردم در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: برنامه‌های خلاق و نوآورانه متفاوت از سال‌های گذشته نیازمند حمایت است.

وی ایجاد فضای متفاوت شهری و دیدار چهره به چهره مسئولان گیلان با مردم در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: ستادهای روستایی دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاها باید تشکیل شود.

اشجری با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلام‌خواه، استقلال‌طلب و آزادی‌خواه بودند و شعار نخست آنها استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

*استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعار همیشگی مردم ایران

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی هنوز شعار نخست مردم ایران است و در آینده نیز بر این شعار تاکید می‌کنند.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را بستر مناسبی برای رابطه دوستانه بین مدیران با مردم عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری بر ایجاد امید بین مردم تاکید دارند و تبلور این موضوع در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

اشجری ناامید کردن مردم را گناه نابخشودنی خواند و بیان کرد: اگر هر فردی در هر لباسی بخواهد مردم را ناامید کند، ضربه به نظام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر همراهی مسئولان و فرمانداران با کاروان‌های خبری دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: فرمانداران باید در اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی دغدغه داشته باشند.

انتهای پیام/84001/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول