اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر:

تسهیلات واحدهای آسیب‌دیده زلزله دشتستان به حساب خانوارها واریز می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: تسهیلات واحدهای آسیب‌دیده زلزله دشتستان به حساب خانوارها واریز می‌شود.

تسهیلات واحدهای آسیب‌دیده زلزله دشتستان به حساب خانوارها واریز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم فرزانه ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده دشتستان اظهار داشت: بیشتر اقدامات و کارشناسی‌های لازم برای تعیین میزان خسارات زلزله انجام گرفته است.

وی افزود: به زودی حساب‌هایی برای پرداخت تسهیلات آسیب‌دیدگان زلزله دشتستان باز می‌کنیم و این مبالغ به حساب خانواده‌های آسیب‌دیده واریز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر خاطرنشان کرد: در مجموع 4 هزار و 800 واحد مسکونی آسیب کلی و جزیی دیده‌اند و بر اساس حجم خسارات و برآوردهای کارشناسانه، مبالغ به حساب خانوارها واریز می‌شود و حقی از هیچ کس ضایع نخواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: در روستاها نقشه‌های منازل طراحی شده و در شهرها نیز در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در مناطق روستایی تمام عملیات نقشه‌ ساختمان‌ها رایگان است و در شهرها نیز واحدهای با متراژ زیر 100 متر رایگان انجام می‌شود.

فرزانه بر لزوم نظارت مهندسان برای استحکام بیشتر ساختمان‌ها تاکید کرد و افزود: واحدهای جدید باید به گونه‌ای احداث شوند که در صورت وقوع زلزله آسیبی نبینند.

وی بیان داشت: بر اثر زلزله دشتستان هیچکدام از منازل ساخته شده در طرح بهسازی منازل روستایی بنیاد مسکن آسیب ندیده‌اند و تنها منازل فرسوده و خانه‌هایی که با عدم رعایت ضوابط و فنی و استاندارد ساخته شده‌اند، آسیب دیده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر متذکر شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای وقوع زلزله در خدمت‌رسانی به مردم آماده بوده و تا بازسازی کامل منازل مسکونی در کنار مردم هستیم.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول