اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز گچساران خبر داد

پیشرفت 50 درصدی پروژه گازرسانی به باباکلان گچساران

رئیس شرکت توزیع گاز گچساران از پیشرفت 50 درصدی گازرسانی به روستای باباکلان این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 50 درصدی پروژه گازرسانی به باباکلان گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ناصر دلفریان عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌های اجرایی شرکت گاز ناحیه گچساران به نقاط مختلف این شهرستان و باشت در حال انجام بوده و در شرایط مختلف ادامه دارد.

وی با اشاره به عملیات گازرسانی به روستای باباکلان گچساران افزود: گازرسانی به روستای باباکلان یکی از پروژه‌های مهم چند سال اخیر شرکت گاز گچساران به شمار می‌رود که با همکاری و تلاش نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و شرکت گاز هم‌اکنون در حال اجرا است.

دلفریان با بیان این‌که این پروژه با خط تغذیه فلزی 250 پوندی یا PSI بوده که دارای حفاظت کاتدیک است، تصریح کرد: این پروژه به طول 28 کلیومتر بوده که 14 کیلومتر در فاز نخست و 14 کیلومتر دیگر نیز در فاز دوم کار می‌شود.

رئیس شرکت گاز ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات و موانع فراوان و طاقت‌فرسای گازرسانی به باباکلان، هم‌اکنون 50 درصد از کار اجرایی این پروژه انجام شده است.

دلفریان وجود تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز در زیر و سطح زمین، وجود بروکراسی‌های سخت‌گیرانه شرکت نفت و دریافت مجوزهای لازم و زمانبر را از جمله موانعی دانست که سبب کندی کار شده است.

وی همچنین رعایت مسائل ایمنی، وجود سنگ‌های تخته‌ای و انجام کار با دست به دلیل عدم استفاده از بیل مکانیکی به دلیل وجود برخی تأسیسات زیرزمینی و سختی شرایط محیطی کار را از دیگر موانع این پروژه عنوان کرد.

دلفریان در ادامه تأکید کرد: با وجود همه سختی‌های کار عملیات گازرسانی به روستای باباکلان متوقف نشده و با تلاش و پیگیری مجریان طرح تا تکمیل پروژه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/82001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول