اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان:

119 تعاونی مسکن مهر در همدان وجود دارد

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: 119 تعاونی مسکن مهر با 8 هزار و 420 واحد مسکونی در سطح استان همدان وجود دارد.

119 تعاونی مسکن مهر در همدان وجود دارد

مسعود اقلامی امروز در حاشیه افتتاحیه مسکن 240 واحدی شاهد در همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس پیشرفت تعاونی‌های مسکن مهر را در طی دو سال اخیر مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این مهم، با پیگیری‌های مستمر مسئولان امر حاصل شده است.

وی در خصوص وضعیت تعاونی‌های مسکن مهر در استان همدان گفت: در مجموع 119 تعاونی مسکن مهر با 8 هزار و 420 واحد مسکونی در سطح استان همدان وجود دارد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان با بیان اینکه 5 هزار و 835 واحد به صاحبان آنها تحویل داده شده، ادامه داد: 743 واحد آماده تحویل است و مابقی آنها بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی گفت: روال تشکیل این تعاونی‌ها بدین صورت بوده که ابتدا اعضا مجوز تأسیس شرکت تعاونی را دریافت کرده و سپس از میان خود نفراتی را به عنوان هیئت مدیره انتخاب کرده‌اند.

*هیئت داوری اتاق تعاون، شکایت از تعاونی‌های مسکن را پیگیری می‌کند

اقلامی تأکید کرد: هیئت مدیره، نظارت بر کار پیمانکاران واحدها را عهده‌دار است و ناظر این پروژه‌ها نیز اداره راه و شهرسازی است.

وی با اشاره به اینکه در میان پروژه‌های تحویلی به این تعاونی‌ها مواردی نیز وجود دارد که به موقع آماده تحویل نشده‌اند اظهار کرد: برای دفاع از سرمایه صاحبان واحدها از همه تعاونی‌ها خواسته شده که با نظارت کارشناس رسمی دادگستری، حسابرسی مالی انجام دهند و اضافات موجودی صندوق‌هایشان را در بین اعضا توزیع کنند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: در صورت شکایت اعضا از روند کاری یک تعاونی، ابتدا هیئت داوری اتاق تعاون، مسئله را پیگیری می‌کند و در صورت عدم جلب رضایت شاکیان، مراجع قضایی رسیدگی به شکایت را در دستور کار قرار می‌دهند.

انتهای پیام/2499/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول