اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه هتلداران همدان خبر داد

تخفیف 50 درصد اماکن اقامتی همدان در فصل زمستان‌

رئیس جامعه هتلداران استان همدان از ارائه تخفیف 50 درصدی اماکن اقامتی استان همدان در فصل زمستان خبر داد.

تخفیف 50 درصد اماکن اقامتی همدان در فصل زمستان‌

شهرام شیروانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس از همدان اظهار داشت: موقعیت آب و هوایی استان همدان به گونه‌ای است که با دارا بودن طبیعت زیبا در چهار فصل سال، امکان جذب و حضور گردشگر داخلی و خارجی را دارد.

وی افزود: طی سال‌های اخیر به سبب وجود تأسیسات زیرساختی اقامتی گردشگری و افزایش فضاهای توریستی و تفریحی، ماندگاری بیشتر مسافران در سطح استان را شاهد هستیم.

رئیس جامعه هتلداران همدان اضافه کرد: حضور گردشگران ورزشی در استان برای استفاده از طبیعت، امکانات و موقعیت منحصر به فرد همدان، باعث شده تا در تمام فصول شاهد افزایش تعداد گردشگران و ماندگاری بیشتر از یک شب باشیم.

به گفته وی؛ امکانات ایجاد شده در منطقه گنجنامه، پیست اسکی تاریک‌دره و همچنین کوه الوند باعث سفر گردشگران زمستانی به همدان شده است.

شیروانی با اشاره به برگزاری موفق جشنواره زمستانی در سال‌های اخیر به خصوص جشنواره ششم خاطرنشان کرد: ششمین جشنواره زمستانی با همکاری بین دستگاهی و تلاش‌های علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی در دعوت سفرای کشورها، قهرمانان و مدال‌آوران المپیکی باعث شد تا همدان در فصل زمستان نیز به دیگر مناطق شناسانده شود.

وی با اشاره به وجود امکانات مناسب برای اقامت مسافران در سطح استان تصریح کرد: 11 هتل یک تا چهار ستاره در استان وجود دارد که با بیش از یک‌هزار تخت امکان پذیرایی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را در همه فصول دارند.

رئیس جامعه هتلداران همدان با بیان اینکه به منظور افزایش گردشگران و حضور آنان در همدان طرح تخفیف 50 درصدی در اماکن اقامتی استان آغاز شده، یادآور شد: طی هماهنگی با میراث فرهنگی، 11 هتل تحت نظارت این جامعه از ابتدای فصل زمستان میهمانان خود را با 50 درصد پذیرش خواهند کرد.

شیروانی گفت: همدان در کنار جاذبه‌های تاریخی خود، در فصول مختلف سال، زیبایی‌های خاص خود را دارد که زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/89020/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول