اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن قائمشهری تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

تیم فوتبال نساجی حال و روز خوشی ندارد

بازیکن قائمشهری تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: از نساجی بزرگ در فوتبال ایران تنها نامی بر جای مانده و حال و روز گذشته را ندارد.

تیم فوتبال نساجی حال و روز خوشی ندارد

 احمد آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: هرچند به فوتبال قائمشهر تعلق دارم، اما همه توان خود را برای تیم شهرداری یاسوج می‌گذارم و در برابر تیم سابق خودم با همه توان بازی خواهم کرد.

بازیکن قائمشهری تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: اکنون از همه نظر تیم فوتبال شهرداری یاسوج از تیم نساجی قائمشهر قوی‌تر به نظر می‌رسد و پیروزی بر این تیم در خانه قابل پیش‌بینی است.

آشوری ادامه داد: از نساجی قائمشهر و آن تیم ریشه‌دار تنها نامی باقی مانده است و دلیل آن هم به عدم حمایت مسئولان مازندران برمی‌گردد.

بازیکن مازندرانی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با ابراز تأسف از عدم توجه مسئولان در استان مازندران به تیم‌های ریشه‌داری همچون نساجی، تصریح کرد: فوتبال مازندران چوب این بی‌توجهی را می‌خورد و امروز وضعیت تیم نساجی با آن همه هوادار و سابقه‌ای که در فوتبال کشور دارد مایه نگرانی اهالی فوتبال در این استان فوتبال‌خیز شده است.

آشوری با بیان اینکه من هم شنیده‌ام که نادر دست‌نشان قصد دارد در این تیم مربیگری کند، ابراز داشت: امیدوارم که این تیم با کادر جدید بتواند حق خود را از فوتبال بگیرد اگر چه در خصوص مالکیت تیم باز هم حرف‌های نگران کننده می‌شنویم.

بازیکن تیم فوتبال شهرداری یاسوج از آمادگی کامل این تیم برای دیدار با نساجی گفت و افزود: هواداران شک نداشته باشند که برای پیروزی به مصاف تیم شمالی می‌رویم و اکنون شهرداری یاسوج همه اهرم‌های لازم برای مقابله با این تیم و پیروزی در برابر آن را دارد.

آشوری، معضل اصلی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را زمین استادیوم تختی یاسوج دانست و متذکر شد: بازی در این زمین بسیار سخت است و امروز غبطه می‌خوریم که تیمی به خوبی شهرداری یاسوج که روی زمین بازی می‌کند باید در این چمن به مصاف حریفان برود.

وی در پایان استراحت دادن به این زمین و انتقال بازی‌های کم‌اهمیت را به زمین‌های دیگر تنها راه رفع مشکل این زمین دانست و یادآور شد: امیدواریم مسئولان ورزش استان تدبیری بیندیشند تا چمن تختی یاسوج از این وضعیت بد خارج شود.

انتهای پیام/2571/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول