اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد

برداشت 1000 تن ذرت دانه‌ای در دشتستان

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از برداشت یک‌هزار تن ذرت دانه‌ای در دشتستان خبر داد.

برداشت 1000 تن ذرت دانه‌ای در دشتستان

حسین قیصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: کشاورزی از محورهای توسعه در کشور است و اگر در حوزه کشاورزی به موفقیت برسیم بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

وی افزود: دشتستان دارای بیشترین سطح زیرکشت در استان است و بر اساس آمار موجود 70 درصد تولیدات کشاورزی استان بوشهر را در اختیار دارد.

این مسئول از تولید 130 هزار تن خرما در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: وضعیت تولید خرما در دشتستان در چند سال اخیر مطلوب بوده و همواره بیشترین میزان تولید خرمای استان در اختیار دشتستان بوده و امسال بیش از 130 هزار تن خرما در دشتستان برداشت شده است.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از تولید 450 هزار تن محصول کشاورزی در دشتستان خبر داد و گفت: تولید 450 هزار تن محصولات کشاورزی در دشتستان از دستاوردهای این شهرستان در صنعت کشاورزی در سال جاری است که بحمدالله تا پایان سال محقق می‌شود.

قیصری تصریح کرد: حمایت از کشاورزان به ویژه در امر پیدا کردن بازار مصرف از اولویت‌های این مجموعه است و نهایت توان خود را در این مسیر به کار بسته‌ایم.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون برداشت ذرت دانه‌ای از مزارع این شهرستان در سطح بالغ بر 125 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان آغاز شده است.

قیصری یادآور شد: بر اساس برآوردهای انجام شده از هر هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان بیش از هشت تن محصول ذرت دانه‌ای برداشت خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از برداشت یک‌هزار تن ذرت دانه‌ای در دشتستان خبر داد و افزود: امسال بیش از یک‌هزار تن ذرت دانه‌ای از مزارع سراسر دشتستان برداشت خواهد شد که بیشترین برداشت در مناطق بوشکان و ارم است.

انتهای پیام/2452/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول