اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

خدمات بهزیستی به 4500 خانوار در دشتستان

رئیس بهزیستی دشتستان از خدمات بهزیستی به 4500 خانوار در دشتستان خبر داد.

خدمات بهزیستی به 4500 خانوار در دشتستان

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: بهزیستی یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات و رضایتمندی جامعه هدف از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌های این اداره است و از ابتدای سال جاری تاکنون در این مسیر حرکت کرده‌ایم.

هوشیار با اشاره به خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه توسط بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: تضمین توانمند سازی افراد کم‌توان در به حداکثر رساندن توانایی‌های جسمی و روانی خود برای دستیابی به فرصت‌ها و خدمات رایج و همچنین مشارکت فعال در محیط زندگی و جامعه به‌صورت گسترده از اهداف اجرای این طرح است.

وی اضافه کرد: فعال کردن جامعه به منظور بهبود بخشیدن و حمایت از حقوق انسانی افراد کم‌توان از طریق تغییر در جامعه نیز از اهداف اجرای طرح توانبخشی است.

این مسئول با اشاره به خدمات متنوع بهزیستی به معلولین جسمی حرکتی گفت: تضمین توانمندسازی افراد معلول جسمی و حسی در به حداکثر رساندن توانایی‌های خود برای دستیابی به فرصت‌ها و مشارکت فعال در محیط زندگی و جامعه مورد توجه این نهاد قرار دارد.

هوشیار تاکید کرد: ایجاد فرصت‌های مساوی به معلولان بر مبنای زندگی تلفیقی در جامعه و همچنین رفع موانع موجود در محیط زندگی شهری جامعه هدف نیز از جمله برنامه‌ها و اهداف بهزیستی است.

رئیس بهزیستی دشتستان از خدمات بهزیستی به 4500 خانوار در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بهزیستی دشتستان هم‌اکنون بیش از 4 هزار و 500 خانوار در قالب 14 هزار نفر را زیر پوشش قرار داده و بیشترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به این عزیزان ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول