اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر:

چمن ورزشگاه تختی یاسوج از دلایل نتیجه نگرفتن شهرداری است

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: وضعیت زمین تختی یاسوج هر سال بدتر از سال پیش است و این به فوتبال شهرداری ضربه می‌زند.

چمن ورزشگاه تختی یاسوج از دلایل نتیجه نگرفتن شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نادر دست‌نشان عصر امروز پس از پایان دیدار تیم‌های شهرداری یاسوج و نساجی قائمشهر در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور که با نتیجه مساوی به پایان رسید، اظهار کرد: دو تیم شهرداری و نساجی بازی بسیار خوبی در این روز به نمایش گذاشتند و همه آن‌چه که در فوتبال باید انجام شود از جمله کارهای ترکیبی، شوت زدن و حرکات انفجاری انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر در ادامه گفت: تیم ما بسیار جوان است و امروز چهار بازیکن امید برای نخستین بار در تیم بازی می‌کردند و من هم تنها سه روز است که تیم نساجی را تحویل گرفته‌ام.

وی کم‌تجربگی بازیکنان خود در این بازی را یکی از دلایلی دانست که نتوانستند تک گل خود را حفظ کنند و تصریح کرد: تیم شهرداری هم مانند همیشه فوتبال خوبی را بازی کرد و نشان داد که فوتبال شهرداری روند گذشته خود را ادامه می‌دهد.

دست‌نشان به هواداران فوتبال یاسوج و شور و شوق آن‌ها اشاره کرد و با ابراز گلایه از آن‌ها در برخی موارد گفت: نباید این تماشاگر خوب وارد برخی مسائل شود چراکه این کارها مربوط به 10 یا 15 سال قبل است و برای موفقیت تیمشان جواب نمی‌دهد هر چند ممکن است در یک یا دو بازی جواب دهد. 

سرمربی تیم فوتبال نساجی تأکید کرد: اگر این تماشاگران خوب تنها تیم خود را مورد توجه قرار دهند و به تیم مقابل و یا داوری کاری نداشته باشند بهتر می‌توانند به شهرداری کمک کنند.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه تختی شهر یاسوج با انتقاد از وضعیت این زمین، تصریح کرد: این زمین در حد و اندازه تیم فوتبال شهرداری نیست و برای این‌که بتوانند موفق باشند لازم است به وضعیت چمن آن رسیدگی شود.

این مربی فوتبال در همین ارتباط گفت: هر سال که به یاسوج می‌آییم همین وضعیت و بلکه بدتر از آن را می‌بینیم و نمی‌دانم چرا این قدر زمین لغزنده است و باز هم نمی‌دانم برای بازی در چنین زمینی چه نوع کفشی باید پوشید.

دست‌نشان ادامه داد: این چمن مناسب یک فوتبال ایده‌آل نیست و اگر بازیکنان من جوان نبودند در چهار یا پنج صحنه می‌توانستند به دلیل همین وضعیت بد زمین، شهرداری را غافلگیر کنند.

وی گفت: یکی از دلایل نتیجه نگرفتن شهرداری یاسوج را می‌توان به این زمین ربط داد اما کارشناسان بهتر از من می‌توانند نظر بدهند که چرا این زمین در روزهای خشک هم لغزنده است و نمی‌توان به درستی در آن فوتبال بازی کرد.

انتهای پیام/2571/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول