اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی بهار خبر داد

ذخیره 500 تن ماسه به منظور راهداری زمستانی در بهار

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار با اشاره به آمادگی اکیپ‌های برفروبی زمستانی گفت: 500 تن ماسه در راهدارخانه‌های این حوزه انبار شده است.

ذخیره 500 تن ماسه به منظور راهداری زمستانی در بهار

سجاد بتویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه اظهار کرد: پیچ خطرناک روستای حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار اصلاح و ایمن شد.

وی افزود: در این قسمت عملیات آسفالت به میزان 150 تن انجام و تابلو و علائم ایمنی این مسیر نیز به طور کامل تکمیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار بیان داشت: عملیات خاکریزی و اصلاح دو رمپ در ورودی و خروجی مسیر غرق بهار به جاده بیجار به میزان 600 متر مکعب از دیگر اقدامات این شهرستان است.

وی تصریح کرد: از اقدامات گروه تأسیسات شهرستان بهار می‌توان به نصب یک‌هزار و 100 عدد تابلو و علائم ایمنی و اخطاری اشاره کرد.

بتویی اضافه کرد: رنگ‌آمیزی 4 هزار و 285 عدد پایه تابلوهای حوزه استحفاظی نیز از دیگر اقدامات اجرایی این گروه است.

وی با اشاره به آسفالت مسیرهای این شهرستان تصریح کرد: عملیات آسفالت شانه راه‌های محور سنندج به میزان پنج کیلومتر و به عرض 1.55 متر و عملیات آسفالت رگلاژی در روستاهای آقبلاغ لتگاه و مهاجران به طول تقریبی چهار کیلومتر انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار با اشاره به آمادگی اکیپ‌های برفروبی زمستانی افزود: در راستای این مهم حدود 500 تن ماسه در راهدارخانه‌های این حوزه انبار شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی ماه گذشته 160 واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر نیز پیگیر تکمیل تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر در اواخر ماه جاری هستیم.

انتهای پیام/89006/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول