اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان:

9 دی روز انزجار مردم از جریان فتنه بود

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: 9 دی روز نمایش و انزجار مردم از توطئه آمریکا و جریان فتنه بود.

9 دی روز انزجار مردم از جریان فتنه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سید کاظم میرحسینی‌اشکوری بعد از ظهر امروز در حسینیه شهدای گمنام با اشاره به فرا رسیدن حماسه 9 دی این رویداد را یکی از ایام‌الله دانست.

وی اظهار کرد: 9 دی به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک حادثه ماندنی و شبیه حادثه نخست انقلاب بود که باید به عنوان یک نماد دینداری و ولایت‌مداری حفظ شود.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان افزود: آشوب و فتنه سال 88 یک طرح از پیش تعیین شده برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از طریق جنگ نرم و کودتای مخملی بود که اگر عنایات ویژه الهی و هدایت مقام معظم رهبری و حمایت مردم از نظام نبود آسیب‌های جدی‌تری به کشور وارد می‌شد همانگونه که برخی دشمنان خارجی پایان نظام جمهوری اسلامی را به صراحت اعلام کرده بودند.

وی عنوان کرد: جورج سروس که گفته بود انقلاب ایران تا پایان 1390 سقوط خواهد کرد، در ملاقات با برخی اصلاح‌طلبان و سران فتنه نیز گفت که اگر نظام جمهوری اسلامی ایران با اجرای این طرح سقوط نکند ضربه سنگین و جبران‌ناپذیری برای غرب خواهد بود.

میرحسینی‌اشکوری با بیان اینکه تمام جریان باطل و دشمنان قسم خورده انقلاب در فتنه 88 پشت سر جریان فتنه قرار گرفتند، تصریح کرد: علی (ع) در نهج‌البلاغه می‌فرماید، حمایت ستمگران و ناصالحان از یک جریان سیاسی دلیل بر باطل بودن آن جریان است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان، با تاکید بر اینکه نباید خیانت سران فتنه فراموش شود، گفت: باید توجه کرد که چه کسانی 10 ماه قبل از انتخابات موضوع تقلب در انتخابات را کلید زدند که موجب موضع‌گیری رهبری شد.

وی افزود که رهبر فرمودند: چرا حرف دشمن را می‌زنید، این چه انصافی است، چرا مردم را متزلزل می‌کنید.

میرحسینی‌اشکوری با بیان اینکه باید توجه داشت که چه کسانی طرح کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند، خاطرنشان کرد: چه شخصی مردم را ترغیب کرد در صورت رای نیاوردن به خیابان‌ها بریزند.

وی به کوتاهی برخی خواص مردود اشاره کرد و افزود: اگر سکوت و حمایت تلویحی برخی از خواص دنیاطلب نبود فتنه 88 هشت ماه طول نمی‌کشید.

میرحسینی‌اشکوری خاطرنشان کرد: تمام اسناد و اطلاعات موجود نشان‌دهنده اقدام طراحی شده دشمن با کپی‌برداری از مدل انقلاب‌های رنگی برای براندازی نرم بود.

به گفته وی، دفاتر ویژه، سفارتخانه‌ها و اتاق‌های فکر مثلث ابزار غرب برای تغییر در ایران را شکل داده ‌بودند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان حرمت‌شکنی روز عاشورا و حمایت سران فتنه از اراذل و اوباش را موجب سرازیر شدن صبر مردم دانست و متذکر شد: مردم با قیام خود در یک تظاهرات عاشورایی بی‌نظیر در 9 دی، انزجار خود را از توطئه آمریکا و جریان فتنه نشان دادند.

وی افزود: شعارهای روز 9 دی مشخص کرد که مردم به هیچ جناحی گرایش ندارند و در 9 دی نشان دادند برای دفاع از انقلاب و نظام و رهبری در صحنه هستند.

میرحسینی‌اشکوری خاطرنشان کرد: پیام اصلی تجمع میلیونی مردم در 9 دی این بود که جریان فتنه به ندای مردم گوش فرا دهد و از ستیزه‌جویی با نظام دست بردارد.

انتهای پیام/2300/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول