اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نوعی‌اقدم:

مردم چشم انتظار محاکمه سران فتنه هستند

یادگار دوران دفاع مقدس گفت: مردم ایران چشم انتظار محاکمه سران فتنه و مجازات قانونی آنها هستند تا این اقدام درس عبرتی برای عده‌ای باشد که همچنان چشم امید به برخی از حرکت‌های خارجی دارند.

مردم چشم انتظار محاکمه سران فتنه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز 9 دی در جمع طلاب و روحانیان در مسجد میرزا علی‌اکبر اردبیل اظهار داشت: فتنه‌گران بعد از هشت ماه جز بی‌آبرویی و تلاش بیهوده برای بدنام کردن خود چیز دیگری را به دست نیاوردند و همین فتنه برای آنها بس بود که تا ابد به گوشه‌ای خزیده و انزوا در پیش بگیرند.

وی تصریح کرد: مردم صبور ایران بعد از هشت ماه تحرک غرب و فریب‌خوردگان داخلی در یک رستاخیز واقعی نهم دی ماه به صحنه آمدند و کاری کردند تا بساط فتنه و فتنه‌گران برچیده شده و برای همیشه انقلاب اسلامی از لوث وجود ناپاک آنها پاک شود.

نوعی‌اقدم در ادامه ریشه فتنه 88 را در تحرکات قبل از انتخابات از سوی دستگاه رسانه‌ای غرب توصیف کرد و افزود: اگر به حوادث فروردین و اردیبهشت ماه سال 88 و برخی فضاسازی‌های کاذب امپراطوری رسانه‌ای غرب نگاه کنیم به خوبی می‌بینیم که آنها چگونه برای این فتنه مقدمه‌چینی می‌کردند تا در حرکتی یک جانبه کاندیدایی را پیروز و رقیبان را شکست خورده تلقی کنند که بعد از انتخابات 24 خرداد نیز همین اتفاق افتاد و برخی از سران فتنه حرکت تحریک‌آمیزی را انجام دادند تا اعلام کنند که پیروز انتخابات بوده و در این صحنه می‌توانند سود و منفعتی را نصیب خود کنند.

این مسئول اضافه کرد: ‌به دنبال این فتنه ماه‌ها دشمنان داخلی و خارجی سعی کردند تا ضربه‌ای مهلک به دستاوردهای انقلاب اسلامی وارد کنند به طوری که در رویدادهای مختلف تاریخی با به صحنه کشیدن عده‌ای فریب خورده سعی در برافروختن آتش خشم و نفرت داشتند اما در 9 دی ماه حرکت خودجوش مردم به ثمر نشست و برای همیشه مزدوران خارجی و داخلی کنار رفته و برای همیشه از انقلاب و توطئه علیه آن ناامید شدند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: به جرأت می‌توان گفت که سرمنشأ بسیاری از مشکلات امروز ملت ایران نتیجه بی‌تدبیری سران فتنه بود که به انواع شیوه‌های مکارانه روی آوردند تا رأی ملت را تقلب بدانند و خود را حقیقت معرفی کنند در حالی که دشمنان ما نیز از این فرصت استفاده کردند و سعی در شکستن برخی از حریم‌ها داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار دوران دفاع مقدس ادامه داد: ‌امروز همه جهانیان می‌دانند که این ملت در اراده و عزم راسخ خود در صحنه پاینده و با صلابت ایستاده و هرگز اجازه نمی‌دهد عده‌ای فتنه‌گر بخواهند انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن را زیر سئوال برده و یا به برخی از تحرکات خود دامن بزنند.

نوعی‌اقدم گفت: در روزهای اخیر شاهد برخی اقدامات تحریک‌آمیز با هدف تطهیر کردن سران فتنه و عادی‌سازی وجهه آنها هستیم که این افراد در حقیقت فریب خورده‌اند و نمی‌دانند که دولت یازدهم به عنوان دولت ارزشی و اسلامی نمی‌گذارد دست فتنه‌گران بار دیگر به مناصب اصلی این کشور باز شود.

وی هوشیاری ملت ایران را در ادامه مسیر و شکستن توطئه‌های مختلف ضروری اعلام کرد و افزود: ما تنها با عنصر تبعیت از ولایت فقیه می‌توانیم از چنبره قدرت‌نمایی و زورمداری خارجی‌ها خارج شده و به یک عزت و صلابت واقعی تکیه کنیم.

نوعی‌اقدم تصریح کرد:‌ دشمنان این ملت با تمام نیت و قصد پلیدشان به صحنه آمدند تا جمهوری اسلامی ایران را آوردگاه شیطنت‌ها و مکاری‌های خود قرار دهند که به یقین در این عرصه هرگز به موفقیت و کامیابی دست پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام/62001/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول