اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج دانشجویی کرمان به مناسبت یوم‌الله 9 دی

دانشجویان کرمانی خواستار تسریع در محاکمه سران فتنه هستند

دانشجویان بسیجی استان کرمان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 9 دی تاکید کردند: «ما دانشجویان بسیجی ضمن اعلام برائت خود از خط فتنه، خواستار محاکمه و مجازات هر چه سریع‌تر سران فتنه هستیم».

دانشجویان کرمانی خواستار تسریع در محاکمه سران فتنه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه بسیج دانشجویی استان کرمان به مناسبت یوم‌الله 9 دی آمده است: «یوم‌الله 9 دی ماه 88 بی‌شک یکی از ارزنده‌ترین سندهای افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران ثابت کردند که عدول از اصول و آرمان‌های اسلام، انقلاب و امام راحل را به هیچ وجه نمی‌پذیرند».

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: «آنها با راهپیمایی کم‌سابقه و بلکه بی‌سابقه خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی این پیام را به استکبار جهانی و سران فتنه و همه دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی مخابره کردند که در راه دفاع از ارزش‌ها و پیروی از ولایت تا پای جان ایستاده‌اند».

این بیانیه تاکید کرده است: «دشمنان خارجی و ایادی فریب خورده آنها در داخل کشور به خیال خام خود فکر می‌کردند، می‌توانند با انقلاب مخملی که امتحان خود را در 17 کشور به صورت بهترین و کم هزینه‌ترین عامل تغییر حکومت پس داده بود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط کنند، اما آنها از این نکته غافل هستند که این نظام با میزان بالایی از مشروعیت و مقبولیت و با رهبری مدبرانه ولی‌فقیه، پویاتر و مستحکم‌تر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد».

دانشجویان بسیجی در این بیانیه ابراز داشته‌اند: «استکبار جهانی نه تنها هیچ گونه توفیقی در سرنگونی این نظام مقدس نداشته است، بلکه امروز ما شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم که الگویشان انقلاب اسلامی است و هدف والای امام راحل در صدور انقلاب به خارج از کشور رنگ تحقق پذیرفته است».

در ادامه بیان شده است: «مردم ایران با حرکت خودجوش و پرشور خود در 9 دی ماه 88 نشان دادند که با هیچ فردی تعارف ندارند، حتی اگر این افراد سابقه طولانی در مدیریت کشور و به ثمر نشستن نهال انقلاب داشته باشند، زیرا مردم این سخن گرانقدر امام خمینی (ره) را فراموش نکرده‌اند که میزان حال افراد است».

در بیانیه مذکور آمده است: «آمریکا با فرصت‌طلبی از فضای غبارآلود فتنه و به کمک اپوزیسیون خارج از کشور و نیروهای بی‌بصیرت داخلی که حکم پیاده نظامش را داشتند با طرح شعار تقلب در انتخابات به دنبال بهره‌برداری سیاسی بودند».

دانشجویان بسیجی در این بیانیه تاکید کرده‌اند: «آنها با وجود ادعای حقوق بشری و شهروندی حضور حماسه‌گونه مردم در انتخابات و رأی‌شان را نادیده گرفتند و بدون مراجعه به راه‌کارهای قانونی و منطقی که نظام برای چنین مواردی پیش‌بینی کرده بود، راه خشونت و فتنه‌انگیزی را در پیش گرفتند، آنها با این کار خود هزینه‌های زیادی را به نظام تحمیل کردند و خون‌های بی‌گناه بسیاری از مردم این مرز و بوم را تباه کردند».

در پایان این بیانیه عنوان شده است: «ما دانشجویان بسیجی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا و اعلام برائت خود از خط فتنه خواستار محاکمه و مجازات هر چه سریع‌تر سران فتنه هستیم و به همه دشمنان خارجی و داخلی خود هشدار می‌دهیم در صورت تکرار فتنه 88 با شور انقلابی و حرکت عاشورایی خود طومار آنها را در هم خواهیم پیچید».

انتهای پیام/2446/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول