اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه:

حماسه 9 دی در راستای حفظ ارزش‌های دینی و حمایت از ولایت بود

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه 9 دی در راستای حفظ ارزش‌های دینی و حمایت از ولایت بود.

حماسه 9 دی در راستای حفظ ارزش‌های دینی و حمایت از ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله علی سعیدی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در کرج برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران هنگامی که دیدند دشمنان ارزش‌های دینی و ولایت را مورد هدف قرار داده‌اند با خلق حماسه 9 دی بار دیگر ضمن بیعت با رهبری و ارزش‌های انقلاب، از اعتقادات دینی خود دفاع کردند.

وی ادامه داد: دشمنان تصور می‌کردند که می‌توانند در این عرصه موفق شوند اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی 9 دی دشمنان را مأیوس کردند.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون مورد فتنه‌های بسیاری از سوی دشمنان قرار گرفته است، افزود: بصیرت‌افزایی و ارتقای آگاهی‌های مردم از مهمترین وظیفه مسئولان به شمار می‌رود.

سعیدی تأکید کرد: دشمنان انقلاب هرگز قادر نخواهند بود هجمه‌های خود را به این انقلاب وارد کنند چراکه تا زمانی که مردم ولایت‌مداری را در رئوس برنامه‌های خود دارند هیچ قدرتی نمی‌تواند به این کشور ضربه‌ای وارد کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود با اشاره به فتنه سال 88 گفت: در آن سال همه مردم و مسئولان در کنار ولایت قرار گرفتند و با حمایت همه‌جانبه از ولایت بار دیگر دشمنان را وادار به شکست کردند که تا تاریخ زنده است نام حماسه 9 دی جاودان خواهد ماند.

سعیدی ادامه داد: آگاه کردن نسل امروز و بصیرت‌افزایی آحاد مردم از مهمترین وظایف مسئولان است.

انتهای پیام/2302/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول