اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزهای 24 و 27 دی ماه صورت می‌گیرد

انجام فشرده بازی‌های ماهان تندیس قم در لیگ و جام حذفی فوتبال بانوان

تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در فاصله سه روز باید در دو مسابقه مهم و سرنوشت‌ساز از لیگ دسته اول و جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان برود.

انجام فشرده بازی‌های ماهان تندیس قم در لیگ و جام حذفی فوتبال بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمیته مسابقات بانوان فدراسیون فوتبال در حالی برنامه ادامه دیدارهای فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که زمان انجام دیدارهای لیگ دسته اول با زمان برگزاری بازی‌های جام حذفی بسیار به هم نزدیک است.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم که هم اکنون با کسب شش امتیاز و در اختیار داشتن بهترین خط حمله صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود، باید در دیدار برگشت از بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور روز سه‌شنبه بیست و چهارم دی ماه در دیداری خارج از خانه و میهمانی تیم دادگر جیرفت کرمان به میدان برود.

این در حالی است که نماینده فوتبال بانوان استان قم باید سه روز بعد یعنی بیست و هفتم دی ماه در بازی مرحله دوم مسابقات جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور نیز با تیم پالایش و گاز ایلام مسابقه بدهد تا تیم صعود کننده به مرحله بعد مشخص شود.

کمیته مسابقات بانوان فدراسیون فوتبال از اعلام اسامی بازیکنان محروم در رقابت‌های فوتبال بانوان و تغییر زمان یک دیدار از سری مسابقات جام حذفی خبر داد و بر اساس اعلام این کمیته نرگس حلمی بازیکن تیم فوتبال بانوان تیم دادگر جیرفت کرمان نمی‌تواند در بازی برگشت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم به میدان برود.

همچنین تیم فوتبال بانوان پالایش و گاز ایلام که با عبور از سد تیم همیاری شهرداری آذربایجان غربی موفق به کسب مجوز صعود به مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور شده، روز بیست و هفتم دی ماه بدون حضور فرشته بزونه بازیکن کلیدی خود برابر تیم ماهان تندیس قم صف‌آرایی می‌کند.

البته قرار بود مسابقه تیم‌های فوتبال بانوان ماهان تندیس قم و پالایش و گاز ایلام از مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور روز بیست و ششم دی ماه به انجام برسد اما با توجه به بازی ماهان تندیس با دادگر جیرفت در لیگ دسته اول، این بازی به بیست و هفتم دی منتقل شد.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول