اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

تشکیل 4500 کتابخانه کلاسی در مدارس استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تشکیل چهار هزار و 500 کتابخانه کلاسی در مدارس استان بوشهر خبر داد.

تشکیل 4500 کتابخانه کلاسی در مدارس استان بوشهر

خلیل رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های آموزش و پرورش و بهبود وضعیت تعلیم و تربیت در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر اقدامات متنوعی برای ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان انجام داده‌ایم که راه‌اندازی کتابخانه‌های کلاسی از جمله این اقدامات است.

رضایی تصریح کرد: گسترش فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان موجبات بهبود کیفیت تعلیم و تربیت می‌شود و نقش موثری در پیشرفت این عزیزان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تشکیل چهار هزار و 500کتابخانه کلاسی در مدارس استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: این طرح ویژه مدارس ابتدایی بوده که هم‌اکنون یک‌هزار و 500 کتابخانه کلاسی در استان تشکیل شده و برای راه‌اندازی کتابخانه کلاسی در 3 هزار کلاس درس در استان نیز برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

رضایی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان برای زیر سئوال بردن معنویت و اخلاق اسلامی در بین جوانان تلاش می‌کنند باید از همه توان و ظرفیت موجود برای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در مدارس همت کنیم.

وی خواستار افزایش امکانات و تجهیزات مدارس برای بالاتر رفتن کیفیت تعلیم و تربیت شد.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول