اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

نیم درصد از درآمد شهرداری‌ها باید در امور مربوط به کتاب‌خانه‌ها هزینه شود

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه شهرداری در ارتقای سطح کتاب‌خوانی در جامعه نقش مهمی دارد، گفت: طبق قانون نیم درصد از درآمد شهرداری‌ها باید در امور مربوط به کتاب‌خانه‌ها هزینه شود.

نیم درصد از درآمد شهرداری‌ها باید در امور مربوط به کتاب‌خانه‌ها هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان کرمانشاه اظهار داشت: شهرداری در ارتقای سطح کتاب‌خوانی در جامعه نقش مهمی دارد و طبق قانون نیم درصد از درآمد شهرداری‌ها باید در امور مربوط به کتاب‌خانه‌ها هزینه شود.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه اختصاص نیم درصد از درآمد شهرداری به بخش کتاب‌خانه‌ها تاکنون محقق نشده، افزود: شهرداری باید در این زمینه ورود جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید با حوزه کتاب‌خانه‌ها تعامل داشته باشند، گفت: استقبال از نمایشگاه کتاب کرمانشاه علاقه مردم به کتاب و کتاب‌خوانی را به‌خوبی نشان داد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی در بین افراد، قطعا منجر به افزایش ارتقای سطح فرهنگی جامعه خواهد شد. 

*رونمایی از تندیس کتاب سال کرمانشاه در آذر ماه سال آینده

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: در نهمین نمایشگاه کتاب که آذر ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار شد، شاهد فروش 1.5 میلیارد تومانی کتاب بودیم.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه جایگاه استان کرمانشاه در زمینه خرید کتاب پس از استان‌های تهران و فارس را سوم در کشور عنوان کرد و ادامه داد: نویسندگان توان‌مندی در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی از چاپ300 عنوان کتاب توسط نویسندگان استان کرمانشاه در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: رونمایی از تندیس کتاب سال کرمانشاه در آذر ماه سال آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول