اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیم‌فصل دوم لیگ برتر بسکتبال

شهرداری گرگان به مصاف هفت‎الماس قزوین می‎رود

در هفته اول از نیم‎فصل دوم رقابت‎های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور امروز تیم بسکتبال شهرداری گرگان به مصاف هفت‎الماس قزوین خواهد رفت.

شهرداری گرگان به مصاف هفت‎الماس قزوین می‎رود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هفته اول دور برگشت لیگ بسکتبال باشگاه‎های کشور در حالی آغاز می‎شود که تیم بسکتبال شهرداری گرگان تنها نماینده بسکتبال استان گلستان در این لیگ امروز ساعت 16 در قزوین میهمان هفت الماس قزوین خواهد بود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دور رفت بازی را در خانه به این تیم واگذار کرده است.

تیم بحران‎زده شهرداری گرگان در حالی امروز در قزوین به مصاف تیم بسکتبال هفت الماس قزوین می‎رود که برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‎بندی نیاز به پیروزی در این دیدار دارد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که برای تقویت خود در تلاش بود تا دومین بازیکن خارجی دو ملیتی خودش را جذب کند به علت آماده نشدن ویزای جیمی ویلیامز بازیکن آمریکایی - توگویی نتوانست وی را به خدمت بگیرد و با این شرایط تا مرحله پلی‎آف نمی‎تواند بازیکن دیگری را به گرگان بیاورد.

با توجه به این اتفاقات تیم بسکتبال شهرداری گرگان بدون جذب بازیکن جدید و تنها با همان بازیکن خارجی صربستانی خود به نام نما‎نیا کواسویچ امروز به مصاف تیم هفت الماس قزوین می‎رود و نیمه دوم لیگ را آغاز خواهد کرد.

شهرداری در پایان نیم‎فصل نخست این رقابت‎ها با کسب دو پیروزی و 9 شکست و 13 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد و تیم هفت الماس قزوین نیز با 15 امتیاز در جایگاه هفتم است.

بر اساس این گزارش، مسئولان تیم بسکتبال شهرداری گرگان مشکلات مالی را مهم‎ترین دلیل ناکامی این تیم در این فصل می‎دانند اما باید به این نکته توجه داشت که سال گذشته نیز این تیم با همین میزان بودجه در جایگاه چهارم قرار گرفت.

بنابراین مشکلات این تیم را می‎توان بیشتر در موضوعات دیگر جستجو کرد که نیاز است مسئولان این تیم و مدیران ارشد ورزش استان این مسائل را رفع کنند.

انتهای پیام/83004/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول