اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح پنجشنبه در سالن شهید رضائیان قم:

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به مصاف هیئت مرکزی می‌رود

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نخستین بازی خود از مرحله پایانی مسابقات گروه دوم لیگ بسکتبال با ویلچر به مصاف تیم هیئت مرکزی می‌رود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به مصاف هیئت مرکزی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان رقابت‌های مرحله پایانی از دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور 19 و 20 دی در شهر مقدس قم به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که امسال در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هفت تیم حضور دارند که سه تیم آن در گروه نخست هستند و چهار تیم دیگر در گروه دوم جای دارند و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نیز یکی از حاضرین در گروه دوم محسوب می‌شود.

در گروه نخست تیم‌های بسکتبال با ویلچر پیام ارتباطات اصفهان، هیئت خوزستان و داداشی کهریزک حضور دارند و در حال حاضر جدال اصلی برای صدرنشینی بین نمایندگان کهریزک و اصفهان است و به احتمال بسیار فراوان در این گروه تیم داداشی مدافع قهرمانی فصل گذشته صدرنشین خواهد شد.

اما در گروه دوم بازی‌های مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور که تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، همیاری زنجان، هیئت مرکزی و شهرداری آمل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، وضعیت بسیار حساس و پیچیده‌ای وجود دارد.

در این گروه سه تیم 14 امتیازی ایثار قم، همیاری زنجان و هیئت مرکزی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای دارند و تیم شهرداری آمل دو امتیاز کمتر اندوخته است و حالا سه مدعی در مرحله پایانی به دنبال قرار گرفتن در صدر جدول هستند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان بازی‌های مرحله چهارم از گروه دوم مقدماتی از صبح روز پنجشنبه نوزدهم دی ماه در قم استارت خواهد خورد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده با برگزاری 6 مسابقه به پایان می‌رسد.

صبح روز پنجشنبه نوزدهم دی ماه دو مسابقه برگزار می‌شود و عصر همین روز نیز دو بازی دیگر به انجام می‌رسد تا با انجام دو مسابقه دیگر در روز جمعه بیستم دی ماه تکلیف رده‌بندی نهایی تیم‌های حاضر در این گروه مشخص شود.

بر این اساس صبح روز پنجشنبه نوزدهم دی ماه ابتدا تیم‌های همیاری زنجان و شهرداری آمل به مصاف یکدیگر می‌روند و سپس تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در دیداری حساس به مصاف تیم هیئت مرکزی خواهد رفت، ضمن اینکه عصر همین روز ابتدا همیاری زنجان با هیئت مرکزی و سپس ایثار قم با شهرداری آمل دیدار می‌کنند.

روز جمعه بیستم دی ماه و در آخرین روز برگزاری بازی‌های مرحله مقدماتی در گروه دوم، در سالن شهید رضائیان قم ابتدا تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی به مصاف شهرداری آمل می‌رود و در دیداری کاملا حساس تیم‌های مدعی ایثار قم و همیاری زنجان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول