اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت کسب عنوان قهرمانی در گروه دوم

ایثار قم مستقیما به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صعود می‌کند

مربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: تیم ما در صورتی‌که صدرنشین و قهرمان گروه دوم مقدماتی شود به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر خواهد شد.

ایثار قم مستقیما به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر صعود می‌کند

مسعود صابری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بعد از اینکه با کسب چهار امتیاز از مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور صدرنشینی خود در این رقابت‌ها را حفظ کرد حالا ماموریت بسیار مهمی برای مرحله چهارم دارد.

وی اضافه کرد: دیدارهای مرحله چهارم فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در گروه دوم مقدماتی به میزبانی قم برگزار می‌شود و در صورتی که تیم ما بتواند همچنان صدرنشینی خود را حفظ کند، بدون اینکه در پلی‌آف این فصل به میدان برود، به دنبال استفاده از شرایط میزبانی و حفظ صدرنشینی در گروه دوم راهی مرحله نهایی لیگ برتر خواهد شد.

مربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: امسال هفت تیم در دو گروه سه و چهار تیمی برگزار کننده دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هستند و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گروه دوم رقابت‌ها در کنار نمایندگان زنجان، مرکزی و آمل حضور دارد و هم اکنون بالاتر از این تیم‌ها در صدر جدول رده‌بندی گروه نخست ایستاده است.

وی افزود: تیم‌های حاضر در گروه اول مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داداشی کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان و حفاری خوزستان هستند و در حال حاضر داداشی و پیام ارتباطات در رده‌های اول و دوم این گروه قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه با انصراف تیم پگاه فارس از این رقابت‌ها، دیدارهای مرحله سوم این گروه برگزار نشد.

صابری بیان داشت: در گروه دوم این مسابقات جایی که تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، شهرداری آمل، همیاری شهرداری زنجان و آلومینیوم‌سازی اراک جای گرفته‌اند، تیم ایثار قم با کسب چهار امتیاز از دیدارهای مرحله سوم همچنان در صدر جدول رده‌بندی است و تیم‌های همیاری زنجان و آلومینیوم‌سازی اراک پشت سر این تیم هستند و بعد از انجام دیدارهای مرحله چهارم در قم رده‌بندی نهایی این تیم‌ها معلوم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دیدارهای مرحله چهارم و پایانی از گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از پنج‌شنبه نوزدهم دی تا عصر جمعه بیستم دی ‌ماه به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در سالن ورزشی شهید محمود رضاییان قم برگزار خواهد شد و طی آن جانبازان و معلولین ایثار قم در سه بازی حساس به مصاف حریفان می‌روند.

مربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در پایان اظهار داشت: در جدول رده‌بندی این گروه هم‌اکنون سه تیم 14 امتیازی ایثار قم، همیاری زنجان و آلومینیوم‌سازی اراک به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای دارند و تیمی که در این گروه به مقام قهرمانی دست یابد در مرحله پلی‌آف بازی نداشته و مستقیما به مرحله نهایی صعود می‌کند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول