اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صحنه خبر داد

خرید 100 تن میوه برای بازار عید/70 درصد از واحدهای مسکن مهر صحنه آماده واگذاری هستند

فرماندار صحنه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان صحنه بر انجام اقدامات لازم برای آرامش بازار در روزهای پایانی سال تاکید کرد و از خرید 100 تن میوه برای بازار عید خبر داد.

خرید 100 تن میوه برای بازار عید/70 درصد از واحدهای مسکن مهر صحنه آماده واگذاری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان صحنه ظهر امروز با حضور فرماندار، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، مدیران جهاد کشاورزی، دامپزشکی، تعاون روستایی و سایر اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری صحنه برگزار شد.

فرماندار صحنه در این جلسه اظهار داشت: دستگاه‌های ذی‌ربط تمهیدات لازم را برای داشتن بازاری آرام در روزهای پایانی سال بیندیشند تا مردم روزهای پایانی سال را با آرامش سپری کنند.

رسول مجد ادامه داد: با هر گونه گران‌فروشی برخورد خواهد شد و کارشناسان گزارش اقدامات، موانع و راه‌کارها را به‌طور هفتگی ارائه دهند.

در ادامه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: چهار هزار و 250 مورد بازرسی طی 9 ماهه ابتدایی سال‌جاری از واحدهای صنفی انجام گرفته و تعداد 411 مورد تخلف کشف شده است.

به گفته این مسئول، 344 مورد بازرسی از خبازی‌ها صورت گرفته و 62 واحد متخلف جریمه شده‌اند و طی این مدت تعداد 103 مورد تخلف گران‌فروشی و 43 مورد پرونده قاچاق کالا برای رسیدگی و صدور حکم به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: برای ثبات در بازار روزهای پایانی سال مقدمات خرید 50 تن سیب و 50 تن پرتقال انجام گرفته و عاملان آن معرفی شده‌اند. 

*بازدید فرماندار صحنه از از پروژه 710 واحدی مسکن مهر

فرماندار صحنه به همراه جمعی از مسئولان ادارات شهرستان صحنه بعد از ظهر امروز از پروژه 710 واحدی مسکن مهر این شهرستان بازدید به‌عمل آوردند.

در این بازدید مشکلات واگذاری و نصب انشعابات گاز، برق و آب مورد بررسی قرار گرفت و پیشرفت کلی این پروژه 88 درصد اعلام شد.

70 درصد از واحدهای این پروژه آماده واگذاری هستند و عملیات نصب انشعابات گاز، آب و برق در دست انجام است.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول