اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان:

منتظر آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته اول بسکتبال هستیم

قائم مقام باشگاه بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان گفت: منتظر آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته اول بسکتبال هستیم.

منتظر آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته اول بسکتبال هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی نصیبی امشب در جمع خبرنگاران در خصوص تغییر بازیکن در نیم‎فصل بازی‎‎های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‎های کشور در این تیم، اظهار داشت: روز گذشته یک بازیکن غیربومی در پست سه حاضر شد، اما مورد قبول کادر فنی تیم قرار نگرفت.

وی در خصوص دلیل اصرار تیم برای پذیرش بازیکن در پست سه، خاطرنشان کرد: دانیال ایزدپناه بازیکن بسیار خوب تیم به دلیل اینکه مشمول خدمت وظیفه عمومی است و امکان دارد برای گذراندن خدمت مقدس سربازی تیم را ترک کند، مجبور هستیم که در این پست بازیکنی را مد نظر قرار دهیم.

قائم مقام باشگاه بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان ادامه داد: البته دفترچه اعزام این بازیکن برای اردیبهشت‎ماه سال آینده است و در حال رایزنی هستیم که بتوانیم تا پایان فصل از این بازیکن استفاده کنیم، در غیراینصورت باید به فکر بازیکن دیگری باشیم.

نصیبی تصریح کرد: مسئولان تیم به هر حال به دنبال تقویت تیم هستند، اما با توجه به اینکه در این سری از مسابقات موضوع محدودیت سنی وجود دارد؛ در صورت اینکه بخواهیم بازیکنی را به تیم اضافه کنیم نیاز است بازیکنی از تیم جدا شود تا بازیکن دیگری به ترکیب تیم اضافه شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم در نیم‎فصل دوم نیز بتوانیم همانند نیم‎فصل اول به موفقیت‎های چشمگیری دست پیدا کنیم تا بتوانیم برای گرگان و نام گرگان افتخارات بیش از پیش را رقم بزنیم.

قائم مقام باشگاه بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان تأکید کرد: خوشبختانه بازیکنان و مجموعه تیم در شرایط خوبی قرار دارند و با انگیزه فراوان در انتظار آغاز نیم‎فصل دوم و رقم زدن پیروزی‎های بیشتر هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان در سال جاری توانست در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‎های کشور در نیم‎فصل اول با کسب 10 برد و تنها یک باخت از مجموع 11 بازی در صدر جدول رده‎بندی قرار گیرد و قهرمانی نیم‎فصل را کسب کند.

در روز جمعه نیز تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان از هفته اول دور برگشت این رقابت‎ها در زمین حریف به مصاف تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام خواهد رفت.

انتهای پیام/83004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول