اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین بازی هفته 14 جام آزادگان

پاس برای اعاده حیثیت به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود

تیم فوتبال پاس همدان در هفته چهاردهم لیگ دسته یک کار سخت را برابر تیم نفت مسجد سلیمان دارد و بدون سرمربی و پنج بازیکن اصلی باید به مصاف این تیم برود.

پاس برای اعاده حیثیت به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته نخست دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور امروز سه‌شنبه با انجام بازی پاس همدان و نفت مسجدسلیمان به پایان می‌رسد.

تیم پاس همدان که امسال با ترکیب و سرمربی جدید وارد کوران مسابقه شده از ابتدا خود را برای مطرح شدن در جمع مدعیان آماده کرده بود اما خیلی زود در دور رفت با افت محسوسی، تنها 14 امتیاز از 12 مسابقه را به دست آورد.

پاس که سومین سالگرد سقوط به لیگ دسته یک را تجربه می‌کند از ابتدای امسال سعی داشت تا با برگزاری اردو در سرعین، تمرینات مستمر و جذب بازیکنان خوب کار خود را شروع کرد.

سبزپوشان همدانی امسال کار سختی را در لیگ یک دارند و در گروه دوم جام آزادگان با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، نفت مسجد سلیمان، راهیان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ایرانجوان بوشهر، آهن بافق‌یزد، سایپا شمال، داماش ایرانیان، مس رفسنجان، نفت گاز گچساران و البدر بندرکنگ هم‌گروه هستند.

تیم پاس همدان در دور رفت نتایج پر افت و خیزی داشت و نتوانست انتظار موجود را برآورده کند به طوری که در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی گروه 2 جام آزادگان ندارد.

اوضاع پاسی‌ها این هفته تحت تأثیر بازی‌های دیگر رقبا قرار گرفت و باعث شد تیم البدر بندرکنگ جای این تیم را در جدول بگیرد تا نماینده فوتبال همدان در رده 12 جدول جا خوش کند.

پاسی‌ها در هفته قبل بازی در مشهد و برابر تیم ابومسلم بازی را واگذار کردند تا منجر به استعفای عجیب مجتبی خورشیدی سرمربی خود شوند و این تیم در یک هفته اخیر بدون سرمربی تمرینات خود را پیگیری کرده است.

بابک صمدی مربی بومی و همدان تیم پاس، این هفته مسئولیت تمرینات تیم را بر عهده داشت و در کنار خاوری به دنبال حفظ آمادگی بدنی و تاکتیکی تیمش بود.

بنابر صلاحدید کادر مدیریتی باشگاه، سیدمحمد علوی و امید خورج از بازیکنان باتجربه این تیم به کادر فنی اضافه شدند تا به صورت گروهی تیم پاس را در بازی برابر نفت مسجد سلیمان هدایت کنند.

نبود مهرداد رضایی، مجتبی محبوب‌مجاز، مصطفی عاقلی و امید خورج کار را برای پاسی‌ها سخت‌تر از قبل کرده و تنها خبر خوشحال‌کننده برای کادر فنی همدانی‌ها صدور کارت بازی حسن اشجاری است که می‌تواند در ترکیب این تیم برابر نفت مسجد سلیمان به میدان رود.

از طرفی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چند هفته اخیر باختی را تجربه نکرده است و با روحیه بهتری از تیم پاس پذیرایی می‌کند، این تیم برای رسیدن به بالای جدول نیاز مبرمی به کسب امتیاز و برد در این بازی دارد.

کادر فنی تیم پاس، فیلم بازی نفتی‌ها برابر آلومینیوم در لیگ و تراکتورسازی در جام حذفی را آنالیز کردند و با شناختی نسبی به مصاف حریف خوزستانی خود می‌روند.

پاسی‌ها برای فرار از جمع تیم‌های فانوس به دست و قعر جدولی، برای برد به مسجد سلیمان رفته‌اند اما کار بسیار سختی در مواجهه با تماشاگران پرشور این شهر دارند.

باید منتظر شد و دید بازیکنان کدام تیم می‌توانند شرایط بهتری را برای تیمشان رقم بزنند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پاس همدان را غلامرضا جباری (داور وسط)، فرهاد خوشنواز و احسان تیموری (کمک داور) و برزو ادارک (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که سعادت باغبان به عنوان ناظر کار داوری حضور دارد.

تا قبل از هفته چهاردهم و این مسابقه تیم فوتبال پاس با کسب 14 امتیاز و تفاضل کمتر در رده یازدهم جدول گروه 2 قرار دارد و در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با 17 امتیاز در جایگاه چهارم جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مسابقه بین 2 تیم پاس همدان و نفت مسجد سلیمان عصر روز سه‌شنبه 17 دی‌ماه از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول