اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران راهداری

محورهای اصلی و فرعی چهارمحال و بختیاری بازگشایی شد

مدیر راهداری اداره‌کل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری گفت: تمام محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان با تلاش مأموران راهداری بازگشایی شد.

محورهای اصلی و فرعی چهارمحال و بختیاری بازگشایی شد

شهرام ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به لغزنده بودن محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: تمام جاده‌های فرعی و اصلی استان به دلیل بارش برف سنگین لغزنده شده است، بر همین اساس رعایت احتیاط برای تردد از جاده‌های استان لازم و ضروری است.

وی افزود: شهرستان کوهرنگ یک منطقه کوهستانی و با بارش برف فراوان است و در حال حاضر با تلاش شبانه‌روزی اکیپ راهداری استان گردنه‌های برف‌گیر شاه منصوری، نعل اشکنان و چری در این شهرستان بازگشایی شده است.

ندیمی با بیان اینکه بازگشایی جاده‌های روستایی نیز در حال انجام است، گفت: تمام نیرو‌های اکیپ راهداری استان به صورت پیوسته به مسافران در جاده خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر 240 ماشین سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی با اشاره به فعالیت 39 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان، گفت: با توجه به لغزندگی محورهای ارتباطی استان مسافران از مسافرت‌های غیرضروری جداً خودداری کنند و حتما با خود زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام/68008/ل20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول