اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد خبر داد

احتمال تعطیلی پروژه‌ گازرسانی به شهر مرزن‌آباد

رئیس شورای اسلامی شهر مرزن آباد گفت: به ‌دلیل عدم وصول مطالبات پیمانکاران، پروژه‌ گازرسانی به مرزن‌آباد در حال تعطیلی است.

احتمال تعطیلی پروژه‌ گازرسانی به شهر مرزن‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، خدیجه سام عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر چه پروژه‌ گازرسانی و خط انتقال گاز به شهر مرزن‌آباد پیشرفت خوبی داشت اما به ‌دلیل عدم وصول مطالبات پیمانکاران، پروژه‌ گازرسانی به مرزن‌آباد در حال تعطیلی است.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه‌ اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری مرزن‌آباد تعطیلی و توقف این پروژه است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید.

سام با بیان اینکه اگر مطالبات پیمانکاران این پروژه در اسرع وقت تأمین نشود بدون شک سرعت پیشرفت گازرسانی به مرزن‌آباد متوقف می‌شود، گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و سرمای شدید، مردم منطقه همچنان باید در مضیقه باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد از تلاش‌های شرکت گاز برای گازرسانی به مرزن‌آباد قدردانی کرد و بیان داشت: اگر مسئولان شرکت گاز استان، استاندار مازندران، نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار چالوس اقدامات لازم برای تأمین مطالبات پیمانکاران این پروژه را به ‌عمل بیاورند بدون شک مردم مرزن‌آباد نیز به ‌زودی از این نعمت برخوردار می‌شوند.

در ادامه این نشست عضو شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد مشکل سند اراضی در مرزن‌آباد را مهم خواند و گفت: مطالبات بنیاد علوی از مردم مرزن‌آباد در مورد سند اراضی پلاک 53 نگران کننده است.

محمد ردایی افزود: اهالی پلاک 53 حدود نیم قرن است که در این زمین‌ها سکونت دارند اما تاکنون موفق به اخذ سند نشده‌اند.

وی به حمایت مسئولان ذی‌ربط در زمینه‌ رفع این مشکل اشاره کرد و بیان داشت: با وجود اینکه بیشتر مردم شهر مرزن‌آباد از اقشار کم درآمد و متوسط هستند، اما بنیاد علوی خود را در این اراضی سهیم می‌داند و خواستار این است که ساکنان این مناطق باید 25 درصد از زمینی که متعلق به‌ خودشان است را دوباره از آنان خریداری کنند و این در حقیقت ظلم بزرگی به مردم این منطقه است.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول