اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگان خبر داد

اجرای 75 ویژه‌برنامه بنیاد شهید کنگان در دهه فجر امسال

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگان از اجرای 75 ویژه‌برنامه بنیاد شهید کنگان در دهه فجر امسال خبر داد.

اجرای 75 ویژه‌برنامه بنیاد شهید کنگان در دهه فجر امسال

حجت‌الاسلام محمد بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود برای حفظ ارزش‌ها و معنویات و برای تثبیت نظام اسلامی فداکاری کردند و تکریم خانواده شهدا امری لازم است.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی در سال جاری توسط اداره بنیاد شهید کنگان برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم نسبت به بهبود وضعیت خانواده شهدا و رسیدگی بیشتر و موثرتر به این عزیزان اهتمام ورزیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگان از افتتاح حسینیه شهدای کنگان در دهه فجر امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: حسینیه شهدای کنگان با همکاری شورای اسلامی و شهرداری آماده شده و در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بحرانی از خدمات بنیاد شهید به 327 دانشجوی تحت پوشش خبر داد و تصریح کرد: این خدمات در بخش‌های مختلف و به منظور ادامه تحصیل فرزندان و اعضای خانواده شهدا انجام می‌شود.

وی از افتتاح شش گلزار شهدا در شهرستان کنگان خبر داد و گفت: کار ساماندهی شش گلزار شهدا انجام شده و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس بنیاد شهید کنگان از بهسازی جاده دسترسی گلزار شهدای شیرینو خبر داد و افزود: اجرای طرح پزشک خانواده برای خانواده شهدا و همچنین پرده‌برداری از تصاویر شهدای سیراف نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

بحرانی از اجرای 75 ویژه‌برنامه بنیاد شهید کنگان در دهه فجر امسال خبر داد و ابراز داشت: این ویژه‌برنامه‌ها در شهرها و روستاهای شهرستان کنگان با کیفیت مطلوبی اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری، دینی و ... از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال با مشارکت خانواده‌های تحت پوشش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول